Gå til innhold

LaaaangIKMfredag..


skifer

Anbefalte innlegg

Da var IKM dagen kommet,og den er foreløpig tantefri.

Murrer i livmoren,det er litt skummelt,stikker i puppene og det er bra,for de bruker ikke være slik på IKM.

 

Om tante er snill jente og holder seg vekke,blir det testing søndag.

 

Jeg har en ganske merkelig ro over meg nå,men alikevel er det vanskelig å slappe av enda.

 

Så da får dere ha en riktig fin Påskehelg,jeg skal skjelve meg gjennom den,he he.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På søndag kan du ikke utsette det lengre. Da må du teste. Jeg har liksom satt meg fore ikke å teste før deg. Jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn her! Føler meg gravid selv om jeg er langt fra sikker. Vet jo at faren for at det går galt rundt tiden for IKM er stor, men jeg vil teste likevel.

 

Dette er ihvertfal påskespenning så det holder! Krysser alt jeg har for positivt resultat på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skifer!

Oj så spennende. Jeg håper tanten er ute å reiser med di andre påskeheksene, og at hun besöker noen som VIL ha besök - men ikke deg!

Jeg krysser alt for deg og Poamin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det skifer??

Dette er så kjempespennende!!!

Håper filletanta fortsatt holder seg laaaaaaaaaaaaaaaaaangt vekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen:)

 

Skikkelig Påskethriller dette.

 

Fremdeles ingen tante her..og nå er snart dagen over:)

 

Lykke til deg og Poamin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he he horatio..du er jo så herlig da:)

 

Tror det hjelper,for ingen tante i sikte,og i morgen da skal jeg teste,og da skal det stå gravid i displayet.

 

Ha en kjempefin Påskeaften..sola skinner..og det gjør jammen Skifer og i dag,så forventningsfull som et barn,he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du store min så spennende dette blir...... Håper og håper på dine vegne da, skifer. Jeg er skikkelig utålmodig jeg da. Synes det er lenge å vente på nytt fra deg. Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...