Gå til innhold

17 + 4 og kjenner ikke liv. Trenger jeg å være bekymret?


milla75fikk en gutt

Anbefalte innlegg

Har fremdeles ikke kjent noe bevege seg der inne. Har forsøkt å dytte litt på den ene siden av magen, men kjenner ingen ting. Ikke etter sex eller høyt sukkerinntak heller.

Dette er mitt andre svangerskap, så jeg vet hvordan det skal kjennes ut når det sparker innenfra.

Skal til UL snart, men begynner å bli litt bekymret for at jeg skal få negative nyheter....

Føler at magen vokser, brystene er sprengt, men kvalmen er borte. Har gått opp ca 4 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke bekymre deg :o). Jeg er selv i uke 21 og kjente ikke noe liv før i forrige uke. Helt sikkert ikke noe galt. God påske!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! synes ikke du trenger bekymre deg.selv kjente jeg ingen ting før uke 22-23. Morkaken lå i veien,lå rett under navlen.. dermed tok det endel lengre tid før jeg kjente liv..dette fant vi først ut på ul. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synast ikkje du skal bekymre deg enno.

 

Det er veldig vanlig å vere bekymra foran Ul. Har faktisk lest at fleire kjenner liv etter ul, for då har dei fått sett de lille bevege seg inni magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)=)

Trenger ikke å bekymre deg.. Jeg kjente liv tidlig, allerede i uke 15 hadde jeg små bobler som for rundt inni der.. Men nå, er jeg i min 22 uke og kjenner det faktisk mindre enn jeg gjorde for et par uker siden...

 

Grua meg også til UL, så det er helt normalt.. Slapp av du, det går nok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forresten, så kan det jo være at du har foranliggende morkake eller noe som gjør at du kjenner det dårligere denne gangen ;) Mye som spiller inn vet du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

 

Jeg er litt over 20 uker på vei og kjenner nesten ikke liv jeg heller, jeg bekymrer meg selv noen ganger, men vet at grunnen kan være at jeg har morkake som ligger foran. Noen ganger den siste uka har jeg kjent litt "kiling", men det er alt, ingen dytt eller spark ihvertfall!

 

Tror at man helst ikke skal bekymre seg så mye, alle fostre er vel forskjellige i aktivitet og det kommer vel...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morkaka di ligger sikkert på fremveggen og tar fra støtene.. gjør det hos meg først nå jeg skjener skikkelig og er 22+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+2, har kjent liv tidligere. Men nå synes jeg ikke at jeg kjenner noe. Det jeg kjenner best er kynnere. Dette er mitt andre svangerskap, skal på ul den 18, gleder meg da til å se at den spreller vilt. Har hatt noen panikk tanker om at den ikke lever der inne, men sambo er veldig flink til å få meg til å tenke på andre ting. Å når jeg kjenner så mye kynnere tenker jeg, den kan ikke være død. Da hadde jeg ikke hatt kynnere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistisk kjenner de fleste liv fra uke 19. (Prøv babyverdens terminkalkulator så får du opp en del datoer som gjelder ditt svangerskap)

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...