Gå til innhold

Kjære Kimby! (ikke spåing)


Twig

Anbefalte innlegg

Jeg så på et innlegg her inne at du klarer å se ånder..

Jeg holder på å bli gal snart.. her jeg bor..

 

Jeg har flere ganger sett en skygge inn på soverommet vårt og skapdørene klapper opp enkelte ganger..

 

klarer du å se hva det er? (eller hvem) det sies at det går igjen en mann her, men jeg vet ikke..

 

Er så frykelig nervøs for at det evt skal skremme jenta mi..

 

Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er en mann så det kan nok stemme...men jeg fikk og opp en dame og det er hun som holder på med skapet.

skal få dem ut,men jeg skal be susan77 om hjelp .jeg får litt negativ energi av dem og da er de sterke....så da velger jeg å ha hjelp for å få dem ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!.. kjente jeg ble veldig kvalm her nå..

Jeg har hele tiden kjent en energi der, men jeg klarer ikke se hva det er.. bare skyggene..

Klarer du å se hvorfor dem holder på her?

 

Når vi står i døråpningen ved kjøkkenet, og jeg har frøkna mi på armen, så titter hun i retning soverommet og gliser.. syns det er så ekkelt jeg.. :(

 

Uff.. Kan du gi meg en beskjed når du evt har fått dem ut? lurer på om det er noen sammenheng med at jenta mi sover så dårlig.. :(

 

Send meg gjerne en mail. på [email protected]

 

på fohånd tusen takk.. er veldig takknemlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kimby.. er ikke meningen å mase på deg altså!

Jeg er så nysgjerrig på om du får ut disse åndene..

De 2 siste dagene har det kommet en slags sterk stank i gangen her, aner ikke hvor den kommer i fra. kjennes ut som en sterk gammel parfyme, nærmest hårspraylukt, men intens.. noen sammenheng?

Aldri kjent den før, og det er blitt mer aktivitet på soverommet.. :(

 

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjenn

 

beklager at jeg ikke har svart deg..har vøre så opptatt her hjemme..har mange her som vil spåes og få utreve ånder osv.

 

det er denne damen som du kjenner lukten fra.

 

hun er rundt 60 år..har krøllet kort hår.blond

hun er rundt 160-165 høy..slank..pen dame.

hun har ganske modærne klær på seg så det er ikke så manger år siden hun gikk bort.

hun liker å styre å stulle i huset.føler hun har bodd i dette huset før,for hun legger handuker i dette skapet på rommet deres..hun føler seg veldig hjemme hos dere.

uansett så vil hun ikke va til en plage for dere og hun vil ikke dere noe vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tuusen takk for at du tok deg tid :) må beklage at jeg har mast så fælt på deg, har vært så utrolig skvetten etter jeg fikk svar fra deg første gangen :) kjente det var beroligende å høre hvordan denne personen ser ut og hva ho gjør. Så for meg en ordentlig sint dame.. uff.. hehe..

 

Må si jeg har en samboer som kan se litt, men ikke mye.. kun smått.. han sa for noen dager siden at hun var liten og tynn :) men mer så han ikke..

 

Min bror som eier huset, og har bodd der de siste 7 årene, visste om mannen, og føler at han vandrer gjennom huset.. i trappene, og inn i stuen og stopper ved siden og stirrer på han når han sitter og ser på tv..

Det sies fra gamle naboer, at denne mannen hatet katter og.

 

Og min niese, fikk en kattunge i sommer.. den er nå død, fikk en skapdør over seg.. tror du det er denne mannen som har skyld i det?

Vi har en følelse av det.. i og med at denne skapdøren sto godt..

 

Tuuusen takk for all hjelp, Kimby.. du er enestående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...