junior&vesl@ Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Dette har jeg opplevd kun 1 gang her i livet til min store fortvilelse. Jeg er ikke redd for å utforske og har prøvd etter mange kunstens regler. Har noen her den perfekte løsning på hvordan få det til? Føler liksom at noe mangler når dette ikke skjer... Flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 jeg har funnet ut at når jeg er skikkelig skikkelig kåt...og klarer å gi meg over og slappe av..da kommer det......men mannen må bruke fingrene på meg....og gjerne fingrer både inni meg og stimulerer klitoris...men når jeg først har sprutet en gang...så kommer det i ett sett..og det er bare heftig og godt...jeg ELSKER å sprute...masse!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 eh, nei. Det er væske fra kjertler, kommer ut av urinrøret - men er IKKE tiss ikke alle som får til dette altså.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 gubben synes IKKE det er turn off iallfall!!! er vel bare misunnelig du på at du ikke får det til selv.....
Mammaen til Turid Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 jeg er IKKE misunnelig på alle dere som ejakulerer... vel, for meg er det ihvertfall ikke noe savn, jeg kan vel ikke savne noe jeg aldri har opplevd..?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 som mann vil jeg bare si at jeg synes det er skikkelig turn off med en blanding av tiss og ubestemmelig smørje som ikke hører hjemme akkurat der, synes også jenter som er voldsomt gira på å ejakulere er patetiske, men ok, hver sin smak, dette er altså min.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Da regnr jeg med, kjære mann over her, at du er veldig omtenksom og beskytter dine partnere mot den ubestemmlige smørja som kommer ut av deg....akkurat der du vet... Eller kanskje du lar det heller være...litt patetisk å ønske det for seg selv, i grunnen..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ejakulerer noen ganger, uten at jeg er så veldig gira på å få til det... som oftest i doggy eller bakfra, hvor han støter mest mulig direkte mot g-punktet... blir sånn uutholdelig vondt og veldig godt på samme tid, og hvis han holder på en stund spruter jeg ofte... som nevnt over her, når det først kommer kommer det gjerne mye, vått over alt, egentlig ganske grisete:) men for all del, lykke til....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Jeg tror ikke du er mann. Ingen ekte mann vil si at jenter som har lyst til å ejakulere er patetiske. Dette er et typisk kjerringsvar. Ei kjerring som av en eller annen grunn vil jekke andre damer ned et hakk.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 du har nok rett i det! patetisk? jeg er ikke gira på å ejakulere, det skjer jo uten at jeg kan bestemme meg for det! for min egen del så får jeg en sterkere orgasme når jeg i tillegg ejakulerer - skjer ikke hver gang, og kun ved oralsex blir vått ja, men det er bare å legge et brettet håndkle under! smørje? er væske - ikke tiss. sæd kan du kalle smørje.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 det er super herlig å elakjuere, for meg er det en annen type orgasme og kommer som regel ved oralsex og fingring. sambo elsker det også, og synes det er så stas når det er en wet spot etter meg hehe.. jeg tror alle har hver sin lyst, og det å kalle noen patetisk fordi de liker eller ønsker noe annet enn enn selv det er helt bak mål spør du meg! lykke til med jakten på ejakulasjonen din HI, håper du får det til ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå