ApriIbaby Skrevet 14. april 2006 #1 Del Skrevet 14. april 2006 Nå er det elneg siden sist jeg var innom. Jeg har jo jobbet en mnd nå, og jeg merker at tiden ikke strekker helt til da. Når jeg kom hjem ble jo all tid viet Lille, og når han sov og nødvendig husarbeid var utført, var jeg ganske sliten og kom meg sjelden ut av sofa'n og armkroken til min kjære. Dagene gikk også mye fortere som "yrkesaktiv". Forige uke gikk også mye med til pakking til den store påske-fjell-turen, og lørdag morgen bar det avsted til fjells.Turen på 3-4 timer gikk kjempefint. Lille sov halve veien, og sang store deler av siste halvdel. Når det var ca 30 min igjen til hytta var han lei. Da var det godt at mamma hadde kjøpt en CD som heter Barnasynger nr 1, for den ble nemlig redningen. Kan forresten anbefales. Mange av de gode gamlebarnesangene vi kjenner sunger av mer og mindre musikalske barn (Særlig en liten østfoldgutt som utmerker seg. Søtt. *ler*) Da vi kom til hytta satt jeg ned Lille på beina som jeg pleier. Han er jo blitt så flink til å stå. Skritt har det vært dårlig med. Noen få bare. Jammen gjorde høyden han godt. Det er det snåleste jeg har sett. Han bare gikk av sted, han. Ikke 5, 10 eller 15 steg. Han bare fortsatte å gå. Frem og tilbake i hytta. Frydet seg, hylte og lo over hva han fikk til, og datt når han gjorde for voldsomme hopp og sprang i ren iver. Etter noen turer fram og tilbake fant han ut at han fortjente applaus, og begynte dermed å klappe ffor seg selv der han vagget rundt. *ler* Heldigvis hadde pappa kameraet i lomma, så det ble en virkelig severdig filmsekvens av det. Vel, vel. Påskeværet sviktet toltalt. Vi fikk heldigvis brukt pulken likevel. Spente den på pappa og gikk spaserturer på veien der det var forholdsvis lunt ( i hvertfall i fht oppe på fjellet.) I går var vi dritt lei møkkavær og reise hjem igjen før tiden. Nå er vi altså tilbake i tigerstaden og været er alldeles strålende. Håper det er like elendig på fjellet. HMF... Så nå blir det bypåske på oss. Vi fikk jo bæremeis til Lilles 1 årsdag, så den skal i allefall på tur i dag. OM ike annet så en tur i nabolaget. Så forresten at et av nabohusene har brent ned siden vi reise på fjellet. Tragisk. En mann omkom. Triste greier. Tragisk for familien. Hva gjør dere andre i påsken,da? Flere som har sviktet fjellet? Vi med det samme ønake alle sammen god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 14. april 2006 #2 Del Skrevet 14. april 2006 Hei! Så koslig det var å lese om Lille som vandret rundt! Gleder meg til det skjer hos oss! Påskeværet er fullstendig fraværende her og, så vi sitter og stirrer på pøsende regn...festlig... Håper dere får finere være blandt tigrene da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 14. april 2006 #3 Del Skrevet 14. april 2006 Hei! Ja har lurt på hva du har drevet på med i det siste... Så gøy med lille som har fått satt på turboen, det er stas, de blir jo så stolte og glade selv! Amanda går, men ikke så langt - 8-9 skritt på det meste. hun blir så forlegen når hun får så mye oppmerksomhet at da tipper hun lett over, der hun vandrer avgårde på to. :-) Så dere har fått dere en fjelltur, dere er jo flinke. Her er det bare hjemmepåske på oss. Hadde litt feiring på dagen min, koselig det, men ikke helt i form i går :-z sikkert allergisk mot vin :-D Ha en fin bypåske da, kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå