Gå til innhold

hvor tidlig kan man kjenne graviditetssymptom?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor tidlige kan man kjenne symptomer på at man er gravid? Noen med erfaring? Jeg lurer på om jeg er gravid. I så fall vet jeg at barnet ble unnfagnet lørdag 7.april, for nesten ei uke siden. 2 dager etterpå var jeg skikkelig kvalm og uggen - slik det kjentes ut de fire første månedene med førstemann, har vært uggen og griner for ingenting de siste dagene. I dag i dusjen kom det melk ut av ene brystet.Jeg synes det høres litt sprøtt ut hvis man kan merke det så fort, med førstemann merket jeg ingen symptomer før ett par uker etter at graviditeten var konstantert. Er det noen med erfaring, så er jeg taknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente det tidlig denne gangen. Ble sliten og slapp. I tillegg fikk jeg en ekkel metalisk smak i munnen. Æsj! Jeg var sikker på at jeg var gravid og det var jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom tidlig for meg også..min 3. nå og er den verste tenker jeg..sliten, slapp, kvalm, hodepine, kviser, løøsmage, kløe, stikkinger og melk i brystene tror jeg har fått alt! og det ganske tidlig jeg tror jeg testa 4. el 5. dag den var neg. men fikk en pos. etterhvert så her er det definetly en baby som vokser i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...