Gå til innhold

Disse har meldt seg på ung mor treffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver en oversikt over hvem som har meldt seg på treffet, så får dere si ifra hvis dere ikke kan eller om det er flere som vil være med..Det er 2 stk til som kommer som ikke er skrivd opp her.

Meg(mammantilgojenta)

Poca og krapylet

mammatilprinsesse

-Sarah84-

Har ei lita tulle

Happygrl-liten prinsesse

Keiko og god jenta

E-83

Mokka og Bilde Fie

_Kine

Tuninna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig jeg og *Bluberrpai* også kommer... Jeg har en gutt på 9 mnd og hun har to jenter, ei på 9 1/2 mnd og ei på 2 1/2 år...

Skrevet

hvor i landet er det treffet skal være?

Skrevet

Treffet skal være i Oslo..Fint om dere sier ifra om dere kommer helt sikkert..

Skrevet

Hvis du leser innlegget litt lengre ned så står det mer om treffet..Det er den 18april kl 12.00 på peppes aker brygge.

Skrevet

skal vi møtes utenfor eller inne? er det plass til alle barnevognene?

Skrevet

Vi kan vel bare møtes inne, bare å si at vi har bestilt bord til 12pers..Kjedelig og møtes ute hvis noen blir forsinket osv..regner med at det er plass til alle barnevognene, har sagt at vi har mange barnevogner..Det har vært treff der før og de var 18stk.

Skrevet

ok. da sees vi der :)

Skrevet

Ja det gjør vi:)

Skrevet

Å! dere har bestilt bord... Når ble det gjort...? Da går det kanskje ikke å slenge seg på i etterkant, da...

Skrevet

Jo det går nok ann, det har vært plass til 18stk der før så regner med at det går i orden..Skal ringe å høre i morgen jeg..Så gir jeg beskjed til deg..Har du msn?

Skrevet

Nå har jeg pratet med peppes og bestilt bord til max 15stk, så da er det bare å slenge seg på Pike 24 & ♥Nikko♥ men si ifra..

Skrevet

Jepp! Jeg og *Bluberrypai* kommer også i morgen! *Bluberrypai* har både ei jente på 9 1/2 mnd og ei på 2 1/2 år... Jeg har en gutt på 9 mnd... :-) Nei, jeg har ikke msn...

Skrevet

ok den er grei, kjempekoslig at dere blir med,ses i morgen:)Hvor gammel er foressten Bluberrypai?

Skrevet

Hun er også 24... :-)

Skrevet

hva menes med ung mor?jeg er 27 og har tre barn i alder 2 til 6,har lyst til og være med men har ikke sjangs i morgen,skal dere ha flere slike treff?

Skrevet

Jeg får dessverre ikke blitt med imorgen, jeg har NULL penger nå... utrolig kjipt, hadde gledet oss til å treffe dere alle!

men håper det blir et treff til snaaaaaart, da joiner vi!

Gått litt mye cash denne påsken....

Skrevet

Det er bare å slenge seg på neste treff det lillemy3, skal sikkert ha flere:)

Dumt du ikke kunne komme Mokka og Bilde Fie, håper vi treffes en annen gang da:)

Skrevet

skriv på meg og =)=)

jeg og lille nias kommer sammen med poca og nurket hennes =)

Skrevet

ok, hvor gammel er du og Nias?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...