Gå til innhold

Housewife-in-law


m@dde1

Anbefalte innlegg

Så du hadde noen spm ang vekt og magen.... Hva mener du med at du går opp i vekt spesiellt på magen? øker i cm? Gjordt dette over tid eller plutselig? Og hva spiser du?

 

Ble endel spm dette,men kan se om vi kan finne ut av dette sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliggift_

Heisann.

Ser nesten aldri på denne debatten her, så det tok sin tid å oppdage innlegget, hehe.

Tingen er at min normalvekt er 49 til 51 kilo. Nå veier jeg 55, og trives ikke. Når jeg prøver å ta på meg noen av de gamle buksene, så finner jeg ut at både beina og rumpa har samme omkrets, men jeg får ikke igjen glidelåsen på grunn av alt fettet og den slappe huden som henger på magen. Før jeg fikk min lillegutt kunne jeg ete alt mulig uten å legge på meg. Nå trener jeg langdistanseløping 6 dager i uka (er ikke det den idretten som er en av de mest "slankende"??), løper gjennomsnittlig 5 til 8 km per gang pluss situps og styrketrening. For å være ærlig, så var jeg ute med skade i en måneds tid, men det var 3 mnd siden. Jeg spiser som før. Men magen forsvinner ikke. Jeg har magemuskler som er bodybuilder, men ingen ser dem under dissefettet som henger oppå dem. Jeg har heller ikke råd til å kjøpe meg nye sommerklær, og heller ikke vil jeg gå på stranda med valkefettet mitt. Har en del andre problemer, som ikke-eksisterende pupper, kviser, og en del grått hår, så jeg føler meg så usexy som det går an.

Huff, for et syteinnlegg det ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du jo slank da, men skjønner at du ikke trives etter at kroppen har forandret seg. Men uansett hvor vanskelig dette er, så er dette ett "problem" som veldig mange av oss opplever etter et svangerskap desverre.

Husk på at hoftene dine er bredere nå etter fødsler enn før, og dette får vi ikke gjordt noe med. Overflødig hud trenger ca 12 mnd på å stramme seg opp etter en fødsel. det som da er igjen etter dette årer, vil nok forbli der, å det er noe en ikke kan trimme bort.

 

Jogging, sykling, kjapp gange osv er bra for forbrenningen, men kosten har vanvittig mye å si når det gjelder resultater av treningen da.

Når det gjelder trening av muskler, skal du ikke gjøre dette daglig (samme muskelgruppe) da muskler trenger 48 timers hvile for best resultat. Begrens magetreningen til annenhver dag i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

Så det jeg må gjøre er å kjøpe nye bukser, skjørt og kjoler til ca 6-7 tusen kroner, fordi jeg ikke kommer i de gamle, og holde meg langt vekk fra stranden?? Fordi det e 18 mnd siden fødsel da... Vet du hvor ille man må være på magen for å få operasjonen dekket av staten?? Jeg har bare stipend på 6000 kr i mnd, så jeg kommer aldri i livet å få råd til en slik ting. Jeg har haugevis med løshud hengende på magen, huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er detr så ille mener du...? For å få dekket en slik oprasjon må plagene være fysiske, slik at magen henger slik at du får eksem, kløe, utslett under henget.

Vet ikke så mange råd å komme med jeg.....

Det er umulig å slanke en ting av kroppen uten å ta av på andre deler av kroppen. Så skal du slanke bort magen, går det jo ut over resten av kroppen og da.

Men vær klar over at du er nok mye mer kritisk av magen din enn andre da. Sikke på at andre ikke mener magen din er så ille som du synes selv. Kos deg på stranden du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...