Gå til innhold

Dere med kynnere som er vonde...


ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Hvor har dere vondt hen ved kynnere, dere som har vonde kynnere?

 

Våkna av at jeg hadde en vond kynner i stad. Hatt mye kynnere i det siste, men aldri vært vondt før. Var liksom vondt øverst i låra og nederst i magen, men mest på venstre side... Er det vanlig, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, vanlig :)

 

Jeg er så heldig at når jeg har mens smerter får jeg vondt i magen og knærene :P

Så dette får jeg litt når jeg har vonde kynnere.

Men sist når jeg fikk sønnen min fikk jeg rier i korsryggen, og skjønner nå hvorfor folk gnir seg som gale på korsryggen når dem har mens smerter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ekstremt vonde siste helg ga seg ikke så jeg dro til legen mandag var det vel. Da sykmlete hun meg på dagen kom av stress. Ingen annen symptomer på noen av prøvene så da var det bare å slappe av. Først i dag kjenner jeg ingenting. Det er veldig godt. Det var første gang jeg har hatt vondt. Kroppens måte å si att nok var nok tror jeg. Savner jobben =0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemin*venter Bastian 16 Mai* : Knærne, ja :o) Det oppleves sikkert veldig forskjellig!

 

solsikke: Det er nok lurt å lytte til kroppen sin, å ta det litt med ro, ja ;) Er ikke noe nederlag, det. Men skjønner at du savner jobb. Godt å høre det er bedre, da. Du trengte nok litt avslapning ;o) Hvordan opplevde du disse smertene da? Hvor var det vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jordmor sa til meg at man skal IKKE ha VONDE kynnere.. så jeg ville kontaktet jordmor. Jeg hadde det selv, ble sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det nederst i magen og litt oppover på hver side. De er litt vonde men ikke sånn veldig. Har merket at jeg får mer kynnere når jeg må tisse og holder meg. Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...