Gå til innhold

Så kom dagen... eller natta ( trist lesning, så nå er dere advart)


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Det er jo natt nå. Men det er også blitt 14 april. Min termindato. Jeg har gruet meg til denne dagen. Har visst at den kom til å bli tøff. Og når søstern ringer og forteller at de venter smått så ble den litt ekstra tøff. Selv om jeg er glad på hennes vegne selvfølgelig.

 

Ja, i dag skulle jeg blitt mamma til en liten gutt eller jente. Men sånn ble det ikke.

 

Jeg kunne lagt ut om følelser og alt det der. Men jeg vet at dere som leser dette vet hvordan jeg har det.

 

Jeg skal bare være glad når dagen er over.

 

Mange klemmer fra en litt trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting til...

 

 

*hyyyyyler ut frustrasjon*

 

Sånn, det var godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Det er dessverre ingenting jeg kan si som vil gjøre det bedre for deg. Kan egentlig bare si at jeg forstår at du har det tøft.

Er selv veldig nedtrykt for tiden for har liksom mistet troen på at vi skal få det til.

Skal tenke på deg og håper at dagen din ikke blir så vanskelig som det føles akkurat nå.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg.. jeg kjenner meg igjen i de nettene der.. det har blitt to nå ilpet av året her..

Man føler seg så liten og hjelpesløs...

og trist....... kjempetrist...

 

Jeg kan bare si at jeg føler med deg, kjære venn...

 

masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vibeke!

 

Jeg kjenner igjen dine følelser så sterkt! Det er lov å hyle av smerte.....det er bedre det enn å stenge de inne...

Vi har nok en spesiell dag foran oss begge to. I dag er det to år siden vi måtte fjerne det som jeg trodde skulle bli vårt perfekte barn. Det var dødt og ble fjernet kirurgisk 14.april 2004....

Har vondt i hjertet i dag og håper du finner styrke etterhvert!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter, dere er gode å ha!

 

Dagen i dag har faktisk gått fint. Vi har vært ute og kost oss, grillet og hatt besøk.

 

MEN så kom kvelden og jeg er faktisk lei meg. For ikke å snakke om hvor møkklei jeg er .. Håper bare tanta kommer snart så jeg kan komme meg inn i neste pp.

 

Sender dere en god klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg føler med deg Vibeke,kan ikke sette meg helt inn i hvor vondt du har det da jeg aldri har opplevd dette selv.Men jeg kan levende forestille meg det.Måtte du bli så heldig at det klaffet for deg snart.

Jeg krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære vibeke25. jeg føler med deg og jeg vet hvordan du har det. 23 april skulle jeg hatt termin. noen dager føler jeg at det går kjempe greit og andre dager sliter jeg veldig, sånn som i dag. vi har prøvd veldig og bli gravide og kjørt på med el tester... men ingen ting skjer. jeg begynner og lure på om det kan ha skjedd noe galt med meg i forbindelse med utskrapningen. går det ann? jeg hadde håpet at jeg skulle gå med stor fin kul i sommer jeg, men det kan jeg sikker t bare glemme. off.. nå er jeg veldig pesimist her, men i dag er en ordentlig deppe dag. det gjør det ikke noe bedre at omgivelsene går og venter på at det skla skje noe igjen. lurer på hvorfor noen jenter blir gravide kjempe lett, mens andre må streve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjenn vibeke25. leste litt lenger nede at du bruker pergo. er det noe spess. grunn til det? jeg vet ikke helt hva det er, men jeg har forstått på disse sidene at du må ha vært prøver i ca. ett år. så da kan jeg vel neppe få det. eller hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leitt å høre at du mistet et barn. Det er tøffe ting. Jeg hadde det slik jeg også. Skulle fått tvillinger 19. september 2005, og den dagen var ikke særlig lystbetont. Håper du har gode folk rundt deg på denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pergo siden jeg ikke har hatt regelmessig el siden ma i sept.

 

Jeg har vært prøver i snart to år nå. Hvor lenge har du prøvd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går det med deg? Håper de værste dagene er forbi og at du kan glede deg til neste el og nye sjanser. Jeg merker at jeg nærmer meg min andre termin jeg også. Tenker på at jeg snart skulle ha gått ut i permisjon og at jeg snart skulle ha pakka sykehusbagen.Det er virkelig triste saker å miste det man ønsker seg mest av alt.

 

Merker du noe til tanta da? Jeg testa negativt i dag og kjenner at hun er på vei. Vi har ikm samme dag, men tror hun kommer litt før her. Håper det iallefall slik at jeg raskere kan komme meg til neste el.

 

Håper det går bra med deg og at du snart kan komme med gode nyheter her!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Går mye bedre med meg. Jeg har hatt besøk av ei bim venninne i påsken og hun hadde med seg sønnen sin på ti mnd:-) Så jeg har fått gitt grøt og kost meg masse med han. Det tok faktisk vekk mye av sorgen..

 

Tanta merker jeg ikke noe til. Pleier ikke å ha så veldig mye murringer før hun kommer som et brak.. hehe.. Jeg har ikke tenkt på muligheten om at jeg kan være gravid siden jeg har sååååååååååååååååååååååå dårlig følelse. Men seff.. nå to dager før ikm så tenker jeg: MEN TENK OM!! Innerst inne vet jeg jo at det ikke er noe. Så jeg får bare se frem til neste pp og håpe at det klaffer da!

 

Trist å høre om din negative test. Det er så utrolig kjipt å sitte på do med hjertebank og tenke: kom du kryss!! Også kommer det bare 1.. Been there done that altfor mange ganger.

Men har blitt flink nå.. tester ikke hver mnd som jeg kunne gjøre før..hihi..

 

Men jeg merker at jeg begynner å bli sliten av å være sliter. Jeg sa til mannen min i stad: ett år til.. og da gir jeg meg. Da skal vi begynne å vurdere adopsjon faktisk. Det er sikkert et lite barn der ute i verden som trenger en mamma og pappa og en søster:-)

 

Det er jo sånn at jeg nå har sett det i øynene at jeg kanskje aldri får flere barn. Derfor er adopsjon noe som kommer til å holde meg oppe.. Mannen min var imot adopsjon faktisk. Men virker som om han og jeg er litt mer på bølgelengde der nå:-)

 

Dette ble langt men.. godt å få det ut!

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Føler også med deg, jeg skulle hatt termin 13 mai... blir nok en tung dag da... vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere på den. Er også sliten av å være sliter, selv om jeg ikke har slitt like mye som mange her inne. Men mannen og jeg er gira på adopsjon. Skal ikke forsøke det enda, men deilig å ha det som et mål i fremtiden. Først må vi bare få penger til det, og imellom tiden prøve videre... Skal bestille legetime imorra, vil ha svar! Alt var iorden da jeg var på volvat, men det er vel mere som kan sjekkes tenker jeg... skal til bunns i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...