Gå til innhold

epidural


anitra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg fødte for et år siden, sa jeg at jeg skulle aldri i livet ha noe bedøvelse, for jeg skulle føde naturlig. Jeg sa vel det for jeg er livredd for sprøyter:o) Men jeg måtte bare gi opp til slutt. Jordmor ga beskjed om at jeg burde ta det ellers så var det ikke sikkert jeg klarte å føde fordi jeg var både dødssliten og hadde jævlig vondt (masrier i x ant timer:o()

Da anestesilegen kom og skulle sette epiduralen, måtte jeg be han om å vente litt for jeg kjente at det kom en skikkelig vond rie, men selvfølgelig setter han da, for det er da du kjenner minst:o) Jeg fikk lokalbedøvelse først da, og jeg skal love deg at du vil ikke merke det en gang, vondt med rier og skjønner du. Det er bare et stikk, og du får en fantastisk fin fødsel av det, ivertfall gjorde jeg det:o) Men det er som med alt mulig annet, man opplever ting forskjellig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk epidural sist, og dem var uheldig å traff en hel haug med nerver, jeg syns det var vondere enn hele fødselen jeg :/

MEN når epiduralen virket.... guuud hvor deilig det var :D

 

Denne gangen har jeg fått litt skrekken mot epidural og skal prøve å føde uten, men man vet aldri. Jeg tøffer meg nå og kan hende jeg er den som skriker etter epidural når jeg entrer sykehuset :P

 

Omtrent alle mine venninder som har født har tatt epidural, og bare meg & en annen var uheldige at dem traff nervegreier.

Resten kjente ingenting, og det er det som er normalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...