Gå til innhold

fler enn meg som har mista motet?


vekten  desember baby

Anbefalte innlegg

Gir opp detta snart jeg ass.. Tenker på d hele tiden. Får ikke kroppen i gang igjen etter lang periode med p-piller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt mine tanker om at jeg ikke får til å få barn da... og må innrømme at de kommer oftere og oftere, men prøver å børste de tankene vekk... går ikke alltid nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å si til meg selv at jeg ikke skal tenke på d, men går liksom ikke. Men så sier jeg til meg selv at jeg har ikke fått stabile sykluser ennå, så da er d kanskje fortsatt håp. Men er liksom så klar for å bli gravid nå. "Alle" er jo d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har hatt de tankene,men de hjelper ikke!prøv å tenke positivt,er ikke alltid like lett men!:)

jeg har t.o.m hatt det sånn at kansje jeg ikke fortjener en og at jeg kansje ikke vil ha allikevel osv,men det har heldigvis jeg kommet over :-)(Håper jeg):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Hender at de negative tankene kommer ja! Vi er så heldige at vi har ei lita tulle fra før da, men det er likevel frustrerende når nr. 2 ikke vil sitte.

Skal vel ikke klage siden vi er bare i 7.pp men likevel...

 

Vi fikk jenta vår på første forsøk, og det var et sjokk siden min sambo fikk vite for flere år siden (vi var ikke sammen da) at han hadde små sjanser for å få barn. Dårlige svømmere.

Sliter selvfølgelig med tanken at hun var et lykketreff og at det ikke vil klaffe en gang til. Likevel, vi har et barn, og det er det største som har hendt oss, så vi er glade for det. Føler med alle dere som sliter med å få førstemann. Da hadde jeg sikkert vært mye mer frustrert enn jeg er nå. Sender masse lykkestøv til dere alle sammen!!!

Er ikke her så mye lenger men jeg fikk mye hjelp her inne i starten!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ville bare fortelle at jeg ble gravid ved hjelp av akupunktur,anbefales på det varmeste.Har også hørt om flere som har fått hjelp av det,helt ufarlig å prøve.Det koster noen kroner,men det er jaggu verdt det.Jeg skal ha beibi til sommeren : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Og det har ikke vært så lett. Men hvis det kan hjelpe så har jeg vært hos ei dame som hadde en visualiserings time med meg. (tror det var det det het). Det fjernet tankene mine rundt det å bli gravid hele tiden. Det har hjulpet meg masse. Er mindre opptatt av det nå, hun mener det kun sitter i hode mitt som gjør at jeg ikke blir gravid. Nå behadles jeg med nåler 15 dager før mens hver mnd til jeg blir gravid. Er i første prøve mnd nå så det er spennende. Koster 200 kr i mnd og syns det er vært pengene så lenge det gir meg håp. Så ikke gi opp men prøv å la være å prøve så veldig, det kan hjelpe. Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjipt å ha sånner perioder der man sliter med tanken på at man ikke klarer å bli gravid, jeg har hatt sånne perioder selv iløpet av mine 15 pp`er. Jeg har heldigvis kommet over det, og nå koser jeg meg med prøvingen igjen, nettopp fordi jeg har klart å overbevise meg selv om at nå er det vår tur nårtid som helst! Og da prøver jeg å minne meg selv på at vi tross alt har en flott tid sammen nå, bare jeg og samboeren min. Det kommer tidsnok en tid der vi må fokusere på en eller flere små, og kanskje ikke har så mye tid til bare å være kjærester. Jeg tror at det som har "redda" instillinga mi er at jeg var forberedt på at det kunne ta veldig lang tid å bli gravid, da tvillingsøstra mi brukte 10 pp på å få spira til å sitte.

 

Prøv å tenk på de positive tingene med å være bare kjærester, så skal du se at du får gløden tilbake og gleder deg over prøvinga igjen selv om det tar tid. Hvilken pp er du i forresten?

 

klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ble også gravid ved hjelp av akupunktur etter å ha prøvd i 1 år etter psprøyta..mistet dessverre i nov,mn er på nytt under behandling med akupunktur og håper d går like kjapt denne gangen:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...