Gå til innhold

store bevegelser der inni i 37 uke..Vanlig?


sinimini

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 37 uke og er veldig spent på neste jordmortime om bebissn har festet seg og om jeg er moden og sånne ting..-men jeg lurer sånn på : Hvor mye beveger de seg de siste ukene? Til dere som har født før: er det vanligvis mindre bevegelser jo nærmere fødsel man er? Den styrer fælt på i magen min, vingler fra side til side og det buler ut. Trodde kanskje det ble ganske så rolig mot slutten og at det var et tegn på at fødsel nærmet seg, tar jeg feil? Eller kan de være ville krabater helt fram mot fødsel?? Jeg er så innmari lei nå...Skulle ønske den kom før termin, det er vel derfor jeg gjør meg selv så skrulletet av å gå å tenke på sånne ting.. Er det andre tegn som kan forutse dens ankomst da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 38 og her er det masse liv. kjenner bevegelse nesten hele dagen stort sett. .du snakker om å være lei,.. her er slimproppen gått for to uker siden, men fremdeles er ingenting på gang...har sååååå lyst å føde nå...er klaaaaar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36+ og bebisen min blir bare villere han :)

Når jeg ikke får sove så legger jeg magen inntil ryggen på samboeren min, slik at han kan våkne av at sønnen hans spenner han i ryggen... *moahhaaaa* Får ikke jeg sove, skal ikke han sove!!!!! he he... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute i uke 37, og han lille hybelboeren vår beveger seg mye, nesten like som før, men merker han sover mer....Men mangen ganger om dager dytter han og lirker på seg.....Magen hopper og danser rett som det er :)

 

Gleder meg til å treffe bøllefrøet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 12 dager til termin og det var kun to dager etter at jeg hadde tatt forbredene akupunktur hvor det var veldig roligere. Men jeg merker at det er tranger der inn for den lille. Det er mer dytting og at den prøver å strekke på seg.Jeg har ikke gått opp i vekt den siste uke. Begynner å bli litt bekymret for det. Gleder meg til å komme til jordmor etter påsken. Men man sier at man ikke skal tenke på det så lenge som det er liv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...