Gå til innhold

Bestille kjole på nettet. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne å sett på masse lekre kjoler på nettet. Men vet ikke om jeg tør å bestille. Er jo ikke alltid ting er like bra i virkeligheten..

Noen som har gjort dette og ble dere fornøyd?

Er så redd for at den ikke er like fin i "levende live" og at str ikke blir rett...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ups...der glemte jeg anonymknappen gitt...

ja, ja jeg kan vel ikke holde det hemmelig for alltid :-)

Skrevet

Jeg har ikke gjordt det, og hadde nok ikke gjordt det heller om jeg skulle hatt "ordentlig" brudekjole. syns litt av greia med å gifte seg er å gå i butikken å se på, ta på og prøve kjolene. Selv fikk jeg sydd en veldig pen kjole. Syns ikke det passer med brudekjole når vi skal på ambasaden i Paris.... Jeg mener den tradisjonelle brudekjolen hører hjemme i kirken. Men det er bare min mening.

Skrevet

Blir ikke bryllup i kirka på meg heller. Blir en seremoni i regi av Humanetisk Forbund. Så det blir ingen tradisjonell kjole på meg heller. Fant en på johnsens brudeportal som er så fin skjønner du. Veldig enkel, men samtidig en brudekjole om du skjønner.

Men er litt usikker på om jeg tør bestille. Alt ser jo nydelig ut på bilde vet du :-)

Skrevet

Kan du ikke få den sendt hjem og prøve den for så å sende den tilbake om du ikke liker/kler den?

Skrevet

Ringer dem og hører jeg. Det må jo være en eller annen form for bytterett/angrefrist på dette også.

Skrevet

Har du bestillt kjole via johnsenbrudeportal?

Har nemlig selv vært inne på den siden og sett at de har ganske fine kjoler. Er litt usikker på om jeg skal tørre å bestille. Er det noen som har erfaring med å bestille fra dem?

Skrevet

De har så utrolig mange fine kjoler der :-)

Har ikke bestillt ennå, men kommer nok til å gjøre det.

Var i kontakt med dem og da sa de at jeg kunne velge ut noen kjoler. Så bestiller de dem opp og jeg kan reise hjem til dem å prøve dem.

Syns det var kjempeservice og det gjør jo det hele mye tryggere. Greit å prøve dem liksom. Alt ser jo flott ut på en modell på nettet liksom...

Skrevet

Hvor holder de til? Jeg kunne ikke finne noen adresse til dem på nettsiden deres.

De høres jo veldig servicevennlige ut. Så da frister det å prøve.

Når skal du gifte deg og når blir du å kjøpe kjole?

Jeg skal ikke gifte meg før i juli eller august neste år, så jeg har god tid. Blir nok å vente litt før jeg evt bestiller. Har enda noen kilo som må av etter fødselen.

Skrevet

dytter litt jeg :)

Skrevet

Jeg skal gifte meg i sommer! Den 15 el 29. juli. Litt usikker pga stedet vi skal ha vielsen, men må bestemme meg i løpet av helga.

Så jeg har ikke så god tid som deg, men det går bra :-)

Skal sette meg ned i helga og plukke ut de tre jeg liker best. Så blir det prøving så fort det lar seg gjøre. Ikke så lett å velge ut kun tre blant så mange fine :-)

De holder til i Røyken.

Skrevet

Hei, jeg har lagt ut min Maggie Sottero kjole m/tilbehør på nettet. Bare å ringe, og kom gjerne på besøk for å prøve. Kjolen er stroppeløs og campagnefarget. Ligger bilde av den på finn også, men den bør sees. Jeg synes den var enda finere i virkeligheten enn på bildet...

Skrevet

Ja, den kjolen var utrolig fin. Det var så stilig med det som henger utover overarmen. Jeg har aldri sett noe sånn før.

Den kan du være fornøyd med!!:)

Skrevet

Har vært borte en uke, derfor sent svar.

Jeg fant ingen kjole på den linken. Er den solgt kanskje?

Skrevet

jeg giftet meg den 26 nov, og da fikk jeg sydd kjole.. dette var faktisk mye billigere enn de jeg hadde sedd meg ut på nettet.. og den ble unik. jeg hadde lilla kjole, og har fådd mye skryt av den..

Skrevet

Den var skikkelig fin! :)

Jeg er ute etter noe liknende, bare med bredere stropper! Håper jeg finner det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...