Gå til innhold

Forebygging av problemer i forholdet.....Noen gode råd????


susse

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg og min kjære har et godt og solid forhold. Har vært sammen i mange år og er gift. Men det å slite med å få barn er ingen lek.....

En kropp full av hormoner som svinger som de skulle fått betalt for det..

Tester i hytt og pine....

Oppturer når man tror det har gått bra og nedtrurer når tr kommer gang på gang.....

Dette begynner å slite på oss begge psykisk og lurer på om det er noen som har noen gode råd for hvordan man kan forebygge at man sliter ut forholdet, og hverandre. Vil ikke miste det gode vi har, men når sex og nærhet nesten bare handler om å lage barn blir det vanskelig. Tankene surrer bare rundt dette hele tiden og det begynner å bli slitsomt.

Alle gode råd og tanker rundt dette mottas med takk!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Susse.

 

 

Prøver dere på egen hånd eller har dere oppsøkt ekspertisen?

Jeg spør ikke for å være frekk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For oss har det vært viktig å legge vekt på å gjøre andre ting sammen, som ikke handler om barn og babymaking. Vi har også tid helt fra hverandre, at han er borte med kompiser o.l. Orker ikke å gå helt "oppå" hverandre, så blir det heller større fokus på oss når EL nærmer seg.

 

Jeg synes prøving er "kjedelig", synes rett og slett det er ganske ekkelt å gå med denne spermen inne i meg. Utfloden min lukter ekkelt pga spermen, og alt renner jo ikke ut med en gang, hehe, kommer jo lange slim/ sperm-tråder ved toalettbesøk et helt døgn etterpå. Og da er det jo på'n igjen med ny dose.

 

Hehe, ble visst veldig privat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt så bør ikke forholde deres bare handle om prøving ... Dere må ta dere tid til hverandre, som kjærester, som venner og som partnere...

La ikke disse hormongreiene styre hverdagen, la heller de hverdagslige ting komme mer fram..

Ta dere tid til andre enn bare dere selv.. gå ut sammen med venner, kos dere sammen og hver for dere..

Ikke still krav om at NÅ skal vi ha sex.. vær spontan og lek.. lek masse , utforsk ,ekperimenter.. og ikke la sexen bare handle om å lage barn..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til: ♥Mamma2gang?♥ Oppfattet deg ikke som frekk. Vi er i behandling gjennom gyn. Har hatt en pergo mnd og en pause mnd. Hvis det var slik du tenkte på å prøve alene....

 

Til dere andre: Tusen takk for gode innspill. Setter veldig pris på det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...