Gå til innhold

UTENOM TEMA (trenger råd ang.1års selskap til sønnen vår)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi leier ett lite hus,og har derfor ikke plass til å ha noe stort selskap her.(med mindre vi deler opp i mange selskap).

vi vurderer å leie ett lokalet for dagen,og ta alle sammen i samme sleng,så blir vi ferdig med det...

Vi blir da ca.30 stk.

9barn,og resten voksne..

Vi har ikke så veldig god økonomi for tiden,og lurer på om dere har noen tips ang mat osv..som ikke røsker så voldsomt i lommeboka ?

 

håper på litt hjelp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

da vi feiret 1 årsdagen hadde vi koldtbord.. var en del, men jeg ordnet ei liste over hva vi ville ha med.. og delte det ut til familien.. alle fikk beskjed om å ta med seg en ting hver.. Noen hadde med reker, andre, spekemat, salat... osv..

 

Så det jeg ordnet var 1 kake og hadde med off.. he he.. og alle syns det var helt greit.. og man kan ikke forvente at en ny etablert familie skulle betale alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo lage et lite koldtbord - trenger ikke så mye til 30 stk. Og siden 9 stk er barn så kan du lage til minihamburgere og pølse i brød til dem.

Siden det er bursdag så trenger det ikke være så høytidelig som et voksenbursdag eller dåp, konfirmasjon...

 

Til de voksne :

En god gryterett med salat og ris....

Taco buffet

Quiche

 

Pølser til alle !!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god gryterett m loff og salat er en veldig god ide. Søstra mi hadde det i barnedåpen sin og tanta mi det i bryllupet faktisk og det er noe omtrent alle liker!!:)lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt overrasket over at dere feirer barnebursdag i så stor grad jeg da. Er ikke vant til det. Blir jo fort dyrt å skulle leie lokale, og ordne med mat til så mange. Må dere ha noe annet enn pølser og bursdagskake egentlig? Er vel ikke så mange som forventer stor oppvartning i en 1-års bursdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det hørtes litt mye ut. Vi hadde kaffebesøk i to puljer, da fikk de kaffe og kaker, synes det er nok jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,er helt enig med deg,men vi ber bare nærmeste familie..dvs.besteforeldre,onkler og tanter og deres barn

hilsen hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...