Gå til innhold

...får ikke opp igjen quinny comforten!?! herregud, hehe!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjøpte vogna i går, og har allerede hatt den MANGE ganger inn og ut av bil, lagt vogna sammen og tatt den opp igjen uten noe som helst problem! og nå stod jeg i gangen og skulle prøve, hehe, og da får jeg den neimen ikke opp igjen!!!!!!! er det en sånn lås som har gått på...så det er et bestemt sted jeg skal trykke eller dra eller noe???

 

sikkert ikke fått den ordentlig sammen de gangene før jeg da...! hm!

 

synes i alle fall vogna er superfin, og den er SÅ god å trille, lillegutt stortrives, ja alt er bare topp!

 

har en teutonia mistral sport fra før, og jeg synes egentlig de to vognene er like enkle!!! lette å legge sammen, og å ta inn og ut av bil. supert!

 

men, nå trenger jeg info om hvordan jeg får den opp igjen...

 

(fulgte da ikke med bruksanvisning...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er sikkerthetsbøylen som ligger i veien??? Det var det iallefall til oss når vi ikke fikk den opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spekulerte også litt på det der. Når den går i lås, så må du presse styre litt ned samtidlig som at du tar den opp...Om du forstår...he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... jeg fikk ikke til i går jeg, måtte bare gi meg før jeg klikka! :-)

 

men samboeren har fått den opp i dag, uten a vi noen vet hvordan. flaks! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... samme skjedde meg første gangen jeg slo den ordentlig samme... Kløna i en evighet før jeg fikk den opp igjen.. Men da den er sammenslått ordetlig (klikker i et hakk) så er det en slags "trekant" påomtrent ved hjulene som må dras oppover for å få den ut av hakket. Vanskelig å foraklre noe bedre, men håper du skjønte hva jeg mente ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...