Gå til innhold

Har dere kuler i brystene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har masse kuler inne i brystene, og vet at det sikkert bare er melkekjertler eller noe. Har ett barn fra før, og hadde kuler etter sist jeg ammet. Legen sa da at det nok bare var melkegangene eller noe.

Problemet er at jeg har skikkelig angst for brystkreft. Vet at det er usaklig og alt det der men bekymrer meg likevel.

Hadde vært fint om noen kunne si at de også har kuler og at det ikke er farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring, men synes det høres fornuftig ut at det er melkekjertlene... Håper du får bekreftet det fra andre med erfaring.

 

Trøsteklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: Hvor langt er du på vei? Jeg er 19+5 på vei og har ikke merket noe til kuler enda... men det kan jo også være individuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse kuler og er 18+6. Merket kulene kom ganske tidlig i graviditeten. Synes det er ekkelt jeg også, men husker jeg hadde masse kuler sist graviditet også, så jeg regner med at det er vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var full av melk første gang og hadde to kuler i brystet i lang tid etter avsluttet amming. Spesielt den ene var stor. Jeg ba om å få den utredet og fikk både mammografi og ul av puppen og de sa at det var bare en melkekjertel som var forstørret. Ikke noe å bekymre seg for. Plager det deg, be legen henvise deg videre. Ikke noe å tenke på det ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 17+1 og har endel kuler jeg og.

 

Hadde det også i forrige svangerskap og ble da ganske bekymret. Legen min sa det var helt normalt da det skjer endel i utviklingen av melkekjertlene.

 

Er du veldig bekymret ville jeg bedt om å få ett litt bedre svar av legen min enn at det nok bare er melkegangene eller noe...

 

Men som sagt, jeg tror du kan ta det helt med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...