Gå til innhold

Soveskinn.


en av hver

Anbefalte innlegg

Noen som IKKE har kjøpt soveskinn?? Høres ut som det er et "must", men jeg sov aldri selv på noe slikt som baby.. (Skjønner jo selvfølgelig at det går bra uten, men lurer på hvor vanlig det er..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det ikke til førstemann og har ikke tenkt å kjøpe det nå heller. Har voksipose jeg, som jeg regner med å bruke vinterstid denne gang også. Jeg synes ikke det er et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt, men det er fordi jeg kom "over det" på Ikea... Virker jo veldig deilig å ligge på, og det skal jo regulere tempraturen bra har jeg hørt.....

 

Ikke noe must, så du kan jo bare se etter hvert om du vil kjøpe det eller ei.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skaffet meg lammeskinn til vognen til min datter, tviler sterkt på at det kan være til skade for henne ettersom jeg fikk det fra en simo butikk. Selges det med formål at et barn skal ligge på det, er det nok testet og gjort sikker på at det ikke kan skade barnet på noen måter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal nok ikke ha det. Har fått et strikket lanolinullteppe av sambos tante, og tenker det holder med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg tror det er minst 25-30 % som har det. Jeg syntes det er helt topp. Når jeg kom hjem fra sykehuset med førstemann, så virket han så kald på føttene og overalt.

 

Jeg laget han et lunt rede med korthåret skinn oppå madrassen, la en varmeflaske mellom skinnet og dyna så han fikk en lun og god seng å legge seg i. (Tok såklart bort varmeflaska når jeg la han i senga.)

 

Han sov kjempegodt slik, og jeg fikk sove godt fordi jeg visste han var varm. Skinnet er fint å bruke i sportsvogn nå som han er så stor at voksipose og slikt er for klumpete. Og det var fint å ha med et kjent underlag når vi dro på besøk.

 

Men det går helt greitt uten skinn også. En kan jo vente med å kjøpe det til etter fødselen og se om en savner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...