Gå til innhold

April: Hvorfor blir noen igangsatt før terminen?


Tredje mann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Guttebeibi ;o)

 

Jeg skal bli satt igang på tirsdag... (18 april) D blir d istedenfor ks, som jeg sterkt ønsket, men ikke fikk... :( Har en fødsel bak meg, som gjør at jeg gruer meg veldig, for jeg ikke vil oppleve d en gang til :( Så for at jeg skal slippe å grue meg 14 dager lengre enn jeg må, så ble jm og jeg enige i at siden d ikke blir ks, så skulle jeg bli satt igang 6 dager før termin... Gleder meg ikke akkurat, men ser ikke ut som om Lillegutt kommer før, så da blir d nok d som skjer på tirsdag...

 

Klemz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt igang 12 dager før termin pga fødselsangst etter forrige fødsel... Orket rett og slett ikke gå lenger. Sov ikke, bare gråt og var helt ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttebeibi

Hvorfor vil du ha før termin, er det ikke best at han gjør seg ferdig inni magen først?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble igangsatt før termin pga karpal tunnel syndrom, som betyr at jeg ikke har hatt følelse i fingrene på en og en halv måned.

 

Men det var ikke akkurat å anbefale. Ble satt i gang med gele først på mandag, fikk rier men ikke nok. Derfor ble det roet ned med morfin på kvelden. Dagen etter hadde de så mye å gjøre at jeg ble sendt hjem en dag. På onsdag var det ny gele, sterkere rier, vannet gikk og så roet ned igjen på kvelden for å hente nye krefter. Deretter fikk jeg drypp på torsdag, kraftige rier og etter 9 timer måtte de til med ks fordi barnet fikk for høy puls. Det var ikke så moro og jeg mistet masse blod..

 

Alt endte godt, men det er ikke den ideelle måten å få i gang fødselen akkurat. Samtidig var jeg ganske desperat på slutten, så jeg hadde nok gjort det samme om igjen kanskje. Nå sitter jeg her med verdens nydeligste jente ved siden av meg og har glemt alt sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir igangsatt før termin pga bekkenløsning og stort barn. (h*n var 4,3kg siste mandag) men det var berre pga at siste fødsel var kjempevanskelig ogkomplisert .... vil helst at det hele starter av seg sjølv men får berre masse kynnere som siden stopper opp. grrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...