Gå til innhold

Erfaring med Refleksolog??


Lille Blomst 02.08-07

Anbefalte innlegg

Har fått et tips fra en kolega om bruk av Refleksolog kan hjelpe med med å få en liten spire i magen.

er det noen her inne som har prøvd det,eller kjenner noen som har prøvd?

 

Er snart tom for alt.

Vil bare ha en liten spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg har bitte- litt erfaring med refleksologi.

Jeg har også vært en "sliter" med 20pp bak meg, inludert 1 SA.

Jeg følte igrunn at vi hadde prøvd "alt", og ingenting fungerte. (Skal innrømme at jeg igrunn bare så frem til å få en utredning over sommeren).

Så en dag tipset et familiemedlem meg om en refleksolog hun kjente, og at dette kunne hjelpe mot barnløshet.

Vi var igrunn åpne for å forsøke det meste. Jeg prøvde da en refleksolog- time.

Og måneden etter ble jeg jammen meg gravid!!!

Det er selvfølgelig vanskelig å si om det var denne refleksolog- timen som gjorde "underet", men jeg anbefaler hverftall å prøve...

 

Nå er jeg 11+ 1 på vei, og alt ser bra ut :)

 

Lykke til!!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor holder denne refleksologen til? Er han/hun spesialisert på barnløshet eller? Jeg er begynt med kombinert fotsoneterapi og akupunktur. Det har jeg veldig stor tro på, men er åpen for andre muligheter også hvis ikke det fører frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Det refleksologen gjorde med meg, var å trykke på forskjellige punkter under føttene, håndleddene og på øret. (Jeg fikk to magnetkuler festet inni ørene (det ytre øret...). De skulle sitte på i to dager).

 

Refleksologen jeg var hos, holder til i Telemark. Jeg tror ikke han er spesialisert på barnløshet. Jeg hadde bare hørt på forhånd (via en i familien) at dette kunne hjelpe i og med at vi hadde prøvd såpass lenge.

 

Spennende med akupuntur og fotsoneterapi også. Det er vel sånn cirka i samme "gate" som refleksologi??

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen som vet om noen refleksologer i Oslo? Jeg fant en på nett men han tok behandling via nett også så da ble jeg litt skeptisk...

Har mye ømme muskler og spenninger så kanskje dette kunne hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,det er nok noe av det samme. Han setter nåler både i øret og på magen. Leste på www.fub.no i påsken at han tilogmed har hjulpet et par med å bli gravid som har gjennomgått prøverør uten og lykkes. Dette var i 1998, Siden da har han hjulpet mer 300 kvinner mer å bli gravide gjennom kombinert akupunktur og fotsoneterapi. Så jeg er spent på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres skikkelig spennende ut, men lisk, er han i oslo??han du hadde lest om? hvor mye koster det, og hvis det er mannen som sliter m dårlig sæd, bør jeg kanskje heller sende han??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter Alf Andreassen og holder til i Heggedal, men tar imot pasienter her i Oslo (John Collets gt. 75) hver tirsdag. Han kan hjelpe begge kjønn med fertilitetsproblemer. Du kan ringe å spørre han. Tlf. 31286780. Veldig hyggelig fyr som vet hva han driver med. Det koster 700 kr første gang, deretter 400 kr hver gang. Man trenger normalt 10-12 behandlinger. Jeg er veldig spent på "utfallet" av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-12 behandlinger? Huff...det blir dyrt det ja... Har hørt at dette virkelig hjelper da, er nok kansje verdt det men har ikke råd akkurat nå. Får spare opp og håpe det skjer uten i melomtiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker vel som så at det koster endel, men det gjør også prøverør og tillegg er jeg veldig lite lysten på alt dette hormoninntaket. Fikk selv cyste på høyre eggstokk etter en enkelt pergokur, og kjenner at jeg ikke har mye lyst til videre hormonbehandling. Så alt i alt tar jeg sjansen og bruker endel penger på dette nå, og satser på et positivt resultat ettersom han har hjulpet så mange andre. Lykke til videre og håper dette skal gå bra for deg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres kjempe ut!! jeg er helt enig det å bruke litt penger på alternativt enn å fårtsette med hormonkurer!! ivf koster jo 15000 bare for medisinene.. si ifra hvordan dette går for deg da :) ønsker deg lykke til dette tror jeg på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg melder fra dersom det skjer noe. Jeg har veldig stor tro på dette selv. Ikke minst for at jeg kjenner folk som er blitt hjulpet av dette. Bla en venninne som sto på venteliste til prøverør og som hadde forsøkt å bli gravid i nesten 2 år.

Jeg vet også om et par som ikke ble gravide gjennom prøverør heller. De hadde forsøkt i 4 år. Han hjalp jammen dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...