Gå til innhold

Da er jeg hjemme igjen med BABY!!! =)=)


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Kom hjem for noen timer siden, etter 4 dager på barsel. Er nok litt i ammetåka hehe, kan ikke en gang se på lille gutten min der han ligger og sover, uten å bli rørt og begynne å grine hehe..

 

Fødselshistorie kommer nok snart, men om jeg finner ord for å beskrive en slik opplevelse skal godt gjøres... Lille Daniel kom til verden 11 dager før termin (1 dag før menstermin) og veide 3400g, var 49 cm og 37 cm rundt hodet. Verdens nydeligste lille gutt!!! :)

Har masse svart hår etter pappen sin, hihi.. Jordmørdrene kalte han lille lykketrollet, hehe det er så søtt, det står til alle kanter.

 

Nå skal vi slappe av litt, og prøve å finne roen her hjemme.. Ønsker alle dere som ikke har født enda masse lykke til! Smerten er viiiirkelig verdt det. Bare gled dere!

 

hilsen en nybakt og lykkelig mamma!

Bambii 19.04.06 *FØDEKLAR*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer. :-)

 

Synes det var veldig koselig å komme over på tredje trimester-sidene, for her er det mange som forteller fødselshistorier, noe som visst er mitt yndlings-lesestoff om dagen. Gråter (gledestårer somregel, har masse tårer å komme med om dagen,blir liksom ikke tomt for det) og lekker melk når jeg sitter og leser..

 

Gleder meg, og prøver å være tålmdig..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...