Gå til innhold

når kan "alle" se at man er gravid, og ikke "bare lubben"?


silje1980

Anbefalte innlegg

Når begynte dere å få spørsmål fra folk dere ikke kjenner så godt, om dere var gravide? For alle som kjenner meg og vet hvordan jeg har sett ut før, så har det vært ganske åpenbart fra uke 18-19... Mens utenforstående iallfall ikke har spurt hittil - ukke 23 nå - de tror vel jeg bare er litt rund i kantene! Jobber som vikar, og begynte på et nytt sted for 2 uker siden, så jeg er spent på når mine nye kollegaer oppdager det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ukjent dame i kantina påpekte at jeg var gravid i uke 18 tror jeg at det var. Kanskje litt før. Er vel individuelt alt etter når magen kommer etc. ;-)

 

Perifere kolleger har begynt å kommentere det nå før påske :-) Uke 19.

 

Nå er jeg i uke 20 og tror ikke det er noen tvil lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt individuelt, men jeg måtte si det på jobben i uke 8 for det viste litt allerede da. Det er ikke før de siste 2 ukene( er 16+2) at andre har kommentert, men mange er redde for at jeg bare hadde lagt på meg og turte ikke å si noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er spent på når mine nye kollegaer spør / kommenterer! Hadde ikke tenkt å si noe selv, men merker at det er vanskelig ikke å si noe også så kanskje jeg forteller det selv likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med nesten bare gutter og alle er sååå interressert i babyen og alt rundt graviditeten. De er veldig omsorgsfulle og.

Prøver å ikke snakke så veldig masse om graviditeten, men lar heller de andre ta initiativet til å prate om det. Da vet jeg at det ikke blir for mye snakk...

 

Det er veldig kjekt å dele det med de rundt meg...

 

Hvordan klarte du de tre første mnd. på jobben da??

Var du ikke kvalmen og trett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg har ikke hatt noen problemer i forhold til det å gå på jobb foreløpig. Det gikk mye ut over det sosiale livet i begynnelsen, pga trøtthet og stort søvnbehov! Men jeg har heldigvis vært frisk og rask hele veien og håper det fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...