Gå til innhold

varierende magestørrelse?


silje1980

Anbefalte innlegg

Syns magen min varierer sånn i størrelse fra dag til dag, jeg! Og i løpet av dagen også. Enkelte dager når jeg våkner så ser jeg nesten ikke gravid ut, mens andre dager strutter det fra morgen til kveld, og jeg kan også føle meg skikkelig oppblåst til tider. Har det med hvordan babyen ligger der inne, mon tro? Andre som syns magen varierer i størrelse / form? Jeg er i uke 23, forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du av og til får en del luft i magen? Magen min blir litt større når jeg f.eks. ikke har rukket å gå på do på en stund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt sånn som hovedinnlegger her. Er i uke 25, og magestørreslsen varierer. Selvsagt ikke på samme måte som tidligere da mye var avhengig av luft, men hos meg ser man helt klart forskjell på både størrelse og form ettersom babyen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 19 og merker det samme som deg. Som regel når jeg står opp så er magen nesten helt flat, etter 10 min oppe er den litt større og etter at jeg har spist er den svææærrr :)

 

Syns magen min var mye større da jeg var ca 14 uker på vei, men det har vel med masse luft å gjøre.

 

Dersom jeg ikke har vært ordentlig på do noen dager, noe som skjer ofte, så merker jeg at den er mye større.

 

Sikkert helt vanlig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...