Gå til innhold

Barnevogna og senga er i hus :o) (takk til Steinbukk 77)


Lilliana&Prinsessa&Lillebror

Anbefalte innlegg

Vi har vært på en liten ferie på østlandet, og har nå kommet hjem med både vogn og seng :o) Penger spart, gitt!! Så tusen takk for tipset, Steinbukk77. Det er nok mer konkurranse på østlandet, slik at prisene presses litt ned.

 

Dere skulle sett meg gå ut av butikken med vogna!! Verdens stolteste, hehe :o) Måtte gå en ekstra runde på parkeringsplassen før vi stabla alt i bilen. :)

 

Herlig å ha det i hus nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! Bare hyggelig.

Den barnevogn linken min ble jo superlang... fikk mange gode tips selv av den!

 

Hvilken farge valgte dere? Og hvor ble det til at dere kjøpte?

 

Vi var også og så på barnevogner på Lørdag, men kjøpte ingenting enda, men vi ender nok opp med en Emmaljunga som antatt.

 

Nå står vel vogna midt i stua ... he he....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en svart Emmaljunga Edge :o) Det stod imellom den og den marineblå, og valget ble enkelt da de kun hadde den svarte inne :)

Vi fant den på Maxi Storsenter, og hadde det ikke vært for deg, så hadde vi ikke kommet på å kjøpe vogna på østlandet (vi regnet jo med at prisene var jevnere landet rundt). Så tusen takk igjen!

 

Og ja; du har heeelt rett: vogna pryder stuegulvet den :o) Må jo ta meg noen trilleturer rundt i huset, og ellers sitter jeg bare og ser beundrende på den og drømmer meg bort. Kjempefin vogn! Og, som de sa i butikken, det er den beste vogna :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...