Gå til innhold

Trenger svar fort!!!!


Linda21Nathalie16.04.06

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 8 april og jeg har ikke født enda, og nå er 5 dager siden. så jeg har fått rier nå, det har holdt på siden klokka 10, så jeg lurer på om jeg skal dra til føden eller ikke, for jeg vil ikke bli sent hjem igjen så jeg vet ikke om jeg skal vente. håper på svar...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tiden mellom riene, og hvor lenge de varer. Så ringer du føden, har vannet gått? Er hodet festet? Samle tankene og ring føden så får du svar.

 

Bedre å dra til føden for tidelig enn å være hjemme og usikker...

 

Lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rier hele tiden på en måte men det går gradevis opp, nei vannet har ikke gått. hode har festa seg. Men takk for svar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor legne varer riene? Hvor lenge er det mellom? Er de regelmessige? Slimproppen? Vannet? Dette spør de om på føden når du ringer. Kan jo dra for en sjekk, og så event. dra hjem igjen. Men her høres det jo ut som ting skjer da.. Husk bagen!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rier hele tiden men det går gradevis opp. nei vannet har ikke gått og slimproppen har jeg ikke sett, men jeg har ringt føden dem sa at jeg måtte ta tia . så jeg får se hva som skjer:) men takk for svar:) ps bagen har jeg pakket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta tida imellom der riene når toppen vist du føler at du har rier hele tiden... du kan ha kynnere innimellom riene...

Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...