Gå til innhold

vondt i blæra??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har vondt når blæra er full...?? noen andre som har det?? har tenkt litt på blærekatar, men har ikke hatt sånn at jeg MÅ tisse og så kommer d bare noen dråper ut...hadde d heeelt i begynnelsen..men d er vel pga. at jeg var blitt gravid og livmoren presset på blæra`??? eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har også vondt i blæra, det kommer når jeg ikke har tissa på en stund eller må tisse og kan være veldig ubehagelig hvis jeg ikke får gått på do... Jeg tror det er fordi babyen presser på urinblæra og man fæler man må tisse hele tiden. Jeg må iallefall det selv om det bare kommer litt ut...

 

Hvor langt er du på vei? Jeg er 20 uker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen det du beskriver. Spurte legen min om det og hun sa at det var et livmorbånd som gikk akkurat over i blærehøyde. Dette har helt klart vært mer vondt i dette andre svangerskapet. Ellers har jeg også vondt når blæra er full, spesielt om morgenen. Og når ungen legger seg oppå blæra da :) helt normalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fordi ungen presser, har skikkelig vondt når jeg må tisse, værker i magen, så tar det jo bare evigheter før det kommer noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...