Gå til innhold

noen som begynner å føle seg tung?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I løpet av bare den siste uka har jeg begynt å føle meg så mye tyngre i kroppen! Har regentlig vært kjempesprek hele veien, jobber og trener - men nå føles det plutselig tyngre både å stå og gå, og magen føles iveien når jeg skal bøye meg ned o.l. Flere som har det sånn, rundt uke 22-23?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det jeg også! Mye tyngere enn før! Er 19+5. Tungt å være på jobb som før! Kun i beina og ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå begynner liksom magen å være "i veien" også. Er i uke 24, og nå strutter den som bare det. Føler meg ikke akkurat tung, men litt "bevegelseshemmet" på en måte. Er tyngre å leike med lillegutt og være med storegutt på fotball..

 

Vet jo uansett at det kommer til å bli så mye større mage, og at jeg vil føle meg som en elefant om noen måneder...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, føler meg veldig tung også, jeg er i uke 20. Jeg var grei frem til uke 18, men følte da at plutselig jeg ble veldig mye tyngre på magen på veldig kort tid. Har litt vondt i korsryggen noen ganger fordi jeg har blitt tyngre. Klarer ikke alltid å gå så fort som jeg vil, klarer ikke å løpe noe særlig lengre, det kjennes merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg, da! :-) Syns det virket så tidlig å føle seg tung og litt "klumpete" allerede, når jeg vet at det bare vil vokse og vokse fremover. Fikk første spørsmål fra en "fremmed" igår om jeg var gravid, så tydelig at det begynner å vises for omverdenen, nå ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, kjenner det jeg også. Starter på 22. uke straks. Det er slitsomt. Hemmer meg i husarbeid og når jeg skal kle på ungen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begynt på min 20 uke og synes det er tungt spes når jeg skal sitte på hukk og sette framoverbøyd... Rare greier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!! Er stor og magen merkes uansett hva jeg gjør nå. Er i uke 27, da.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...