Gå til innhold

Testa med CB imorges


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Og den var negativ... huff... Venter tanta på søndag eller mandag så det kan jo være fortidlig, men har også hatt litt mensensmerter igår kveld og i natt, så kansje tanta er på vei? Har masse symptomer! Er kjempetrøtt, skikkelige ømme og såre bryst, enormt humørsyk, hodepine... tisser i ett sett... og mensen følelse. Får bare vente å se. Når jeg har mensen smerter så dukker den opp alltid samme dag eller dagen etter, så kommer den ikke idag eller imorra er det håp.

 

Vil vite nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig godt igjen i situasjonen din, men begge gangene jeg har vært gravid testet jeg ikke positivt før ett par dager etter ikm. Siste gangen gikk det desverre ikke så bra og endte med SA i uke 5... Men nå er vi på'n igjen :o)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om din SA, håper virkelig den sitter neste gang... Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, men vil også vite om jeg kan drikke vin i helga... får vel bare være avholds, eller bare drikke ett glass...får se. Er jeg ikke gravid vil jeg ha mensen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler med deg kirsty2!jeg venter mensen på søndag, og har masse symptomer på baby i magen..er ganske sikker på at det ikke er menssymptomer, men det er bare å smøre seg m tålmodighet. Har ingen tester i juset heller, så da er det jo greit.

tvi, tvi til oss begge. Og dessuten ville jeg ikke vært redd for å drikke litt vin, hadde jeg vært deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kirsty2.. Så kjedelig at testen ble negativ nå... men det er jo enda håp.. Slo ikke dine forrige tester sent ut? Jeg krysser fingre for deg.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å la disse testene ligge urørt i skapet. Hadde veldig lyst til å teste idag tidlig jeg og, men vet jo hva resultatet er uansett. Jeg er skikkelig PMS som alltid... Endel utflod og menslignende ubehag i magen, Det som er så synd er jo at det alltid føles på samme måte når den fantastiske tanta nærmer seg.

Må ikke miste motet... Vi har noen dager før IKM enda.

 

Lykke til....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntrende ord jenter, dere er supre! har pakket testen i kofferten og tenkte å vente til lørdag med neste da... for etter det så vil jo billig testene funke, så kan jo bruke siste CB lørdag... :-) Håper jeg klarer å holde meg imorra tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...