Gå til innhold

Blødning i uke 5


sweety72

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid etter fjerde prøverør behandling i utlandet. Nå er jeg i uke 5, plustelig begynte det å blødning to dager siden, det er tredje dagen i dag, det er frisk blod, ligner på mensen, men har ingen smerter. Jeg er så stresset, og nå det er påske ferie i tillegg, får ikke kontakt med noen genkolog heller, må vente til tirsdag, føler at jeg så mye ulykke. Snakket med de på legevakta de sa at det var for tidlig i svangerskapet, og de kunne si noe om det, eller gjøre noe spes, må bare vente å se. Jeg er så beskymret. Er noen andre som har opplevd det samme. Håper noen kunne svare fort.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Selv om det er påskeferie må de kunne ta deg imot på sykehuset for å skjekke at alt er som det skal. Vet du kan blø selv om det ikke er noe galt.

 

Jeg opplevde det samme men litt senere i svangerskapet. Jeg fikk komme til sykehsuet og det var godt å høre at alt var bra med fosteret. Nå venter vi barnet om en mnd.

 

Ønsker deg masse lykke til, og jeg håper alt er bra

 

Lenke til kommentar

Hei, Takk for du svarte. Var innom legevakten i dag, etter to timer venting sendte legen meg videre til ullevål,de undersøkte meg og sa at det var for tidlig i svangerskapet for å si noe. De tok HCG blod prøve i dag og ba meg komme om to dager for å sjekke om det stiger eller synker. Jeg er så stresset. Håper det stiger og det ligger i livmor. Tusen takk for støtte . Lykke til med fødselen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk kjempe smerter i går på høyre siden nederst i magen, og det begynte å blod litt klumpete, jeg fikk komme på ullevål, de fant ut en graviditet i høyre eggeledren og dermed fjernet den, men de er ikke så sikker om det ligger noe i livmor, de sa at det var fortidlig å si det. Jeg skulle ønske det la en der og men tviler sterkt på det. Har noen opplevd liggnende? De sakl måle Hcg utvikling i dagene fraover for å konkludere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...