Gå til innhold

flytter over på 1.tri.. må bare si noe først...


♥Dumle♥ har tre søte små♥

Anbefalte innlegg

Fant ut på mandag at eg er gravid..

Da var eg 7 uker på vei.

Hadde brukt masse penger på tester og testa i vinkel omtrent...

Siste gangen var uka før,og alle testene viste neg. selv om eg da var 6 uker på vei..

 

Mine første symptom kom egentlig nå på søndag,ømme bryster, og det bruker eg aldri ha,så da tenkte eg at eg måå teste en gang til.

 

Hadde seff bare el.test liggende,og den ble helt klart positiv, og på mandag sendte eg sambo for å kjøpe cb-test.Positiv den også..

Måtte ta to stk hjemme og en på legesenteret før eg turte å tro på det..

 

Så nå er det vel sant da;-)'

 

Tenkte bare eg skulle si fra at det går fint an å være gravid uten et hav av symptom... har bare ømme bryster,og det stikker litt i magen innimellom... men det trodde eg jo var mensen som skulle komme.

 

Må legge til at syklusene mine har vært skikkelig på tur,alt fra 35-46 dager,så eg trodde egentlig at dette var en ny lang syklus.

 

Skulle egentlig til utredning også i mai,fordi det tok tid....

Ringte gyn og sa vi ikke kommer! Prøvd i ett år.

 

Vil ønske alle her lykke til med prøvinga,

sender maaasssssseeeee babystøv til alle som vil ha!!!!!!

XXXXXXXXXXXX-er fingrene for dere!!!

 

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at det var første gang eg brukte el-tester seriøst,og fikk pos el-test ca 3 dager etterhverandre.

Da hadde vi sex hver dag fordi sambo kom hjem fra jobb(les sjøen) vært borte en mnd da.....

Det kom også en festeblødning ca ei uke etter el. Turte ikke å tru at det var festeblødning da men...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Takk for dette innlegget :-) Jeg testet negativt med CB idag morges, men er jo litt tidlig å teste da siden ikm er 16 eller 17... er på dag 29 i syklusen av 32... tror jeg. Ble deppa over den testen, men det er jo håp enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa positivt på dag 49 jeg,og på dag 42 var den negativ........

Merkelige greier. Nytta hvertfall ikke for meg å teste på ikm dagen...

Hadde el på dag 13-14 ca.... Og festeblødning ca dag 20 og noen dager fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...