Gå til innhold

Endelig har eg noe som ligner på rier....


Birna og Thorny Sara

Anbefalte innlegg

Men trur nok at det er berre kraftige kynnere, men velkomne er dei,, fordi dei gjør nytte og eg skal jo bli satt igang den 20 april og håper på at alt er så modent som det går an inntil da... fordi da klarer dem sikkert å ta vannet og da er det sikkert ikke noe mer som skal til for å få fødselen i gang...

Håper og håper.... spiste jo masse ananas i gårkveld, kanskje det hjelper litt...

 

God påske til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt å høre, birna. Jeg får handle inn litt ananas jeg også, ikke mye som skjer her utenom endel helt forsiktige kynnere...

 

God påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om eg skal heilt tørre å håpe at dette er noe mer en kynnere, ivertfal er det da veldig uregelmessige rier, men eg har vanskeligheter for å sitte når dem kjeme,,, det gjør så vondt bak liksom og nedover lårene... men takene er ikke så kjempevonde enda så eg får nok berre smørre meg med tålmodighet.....

 

Trenger fødestøv nå, vil så gjerne føde nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe håpe for din del!!!

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Værsågod!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...