Gå til innhold

Heiii =) (Og goood Påske)


Kobra

Anbefalte innlegg

Har byttet nick....

 

Fra *månestråle*

 

Ønsker alle en riktig God Påske!

Selv er jeg inne i min fruktbare periode, el rundt 14....der er imorgen....Så spennende =)

Satser på positiv test i slutten av mnd...så kjekk bursdagsgave det hadde vært...(29.04)

Jepp...satser på Januar-baby!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En riktig GOD PÅSKE til deg også!;)

 

spennende dette med å bli gravid,er selv inne i 3pp....

og må innrømme at jeg ikke har aning når jeg har el,men har kjøpt meg tester nå :-)

men vi har koset oss en del nå og da,*smiler*

så kansje vi begge får januar baby:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke el-tester eg da...det hadde blitt for dyrt! *ler*

 

Men vi står nå på iallfall annenhver dag hele mnd...så det skal no være en god sjanse til å treffe egget...om det bare løsner da... Har pcos så har slitt med eggløsning. Men tror eg er på bedringens vei =)

 

Ja, vi får satse på å ta følge til 1.tri =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant det blir dyrt,men akkurat nå følte jeg at jeg måtte ha!:)*smiler*

har lurt på om å gå til en gynokolog for å sjekke om alt er ok,og om jeg kansje har pcos også!var hos gynokolog for ca ett år siden,men da var alt bra!eneste jeg har fått syster som sprekker på eggstokkene,(og de er så vonde)!

 

Men vi krysser fingrene for denne mnd :)

Lykke til :-)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til deg og =)

Krysser alt som kan krysses =) *ler*

 

Tenkte og på å ta en tur til gynekolog snart...sist eg var der var i November 05, og det er jo maaange mnd siden!!!

 

Har vært på sykehuset i Hgsd, på fertilitetsavdelingen og sjekket innvendig med sånn kontrastvæske, og det såg greit ut "der inne". Egglederene var heldigvis ikke tette!!!! =) Og "eggfangeren" såg perfekt ut!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra alt var perfekt!:-)

 

Jeg må gå til gynokolog en gang i året bga mye kreft i familien,føler meg litt tryggere da!Men tror jeg skal bestille en time nå for å se om kansje egglederene ikke er tette osv.....

hva gjør de når de innvendig med kontrastvæske?(ultralyd???)

er litt blond enda når det gjelder dette se!hehe

Lurer på om jeg har hatt eggløsning i dag jeg,har hatt slik verkning i underlivet som jeg pleier å ha når jeg får mensen....og det er ca 10dager til jeg skal ha mensen!

Nå skulle jeg hatt de testene...hehe

 

Ja vi krysser alt som kan krysses.....hehe

 

Hvor lenge har derer prøvd å bli gravid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan =)

 

Når det gjelder den kontrastvæsken så går de inn med kamera! Veldig ubehagelig å gå igjennom...men som de sa, så er det værste overstått..hehe...er vist ikke så vondt med prøverør!!! Godt det da! =)

 

De fylte nesten 2 liter "vann" inn i skjeden...presset masse på...for at kameraet skulle gli lett igjennom! Fikk lokalbedøvelse og beroligende medisin. Det værste var de 2-3 neste dagene...forrferdelig vondt i magen....støl som bare det. Vondt å sitte, ligge, ikkje minst gå!!! Uffs....må nesten le litt og...godt det er overstått...*ler*

 

Ja, vi får krysse det vi kan =)

Thihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen :-)

 

Huff det hørtes vondt ut!Jeg tror vi skal prøve noen mnd til jeg før jeg må gå igjennom det!hehe

 

Det må være veldig ubehagelig å få 2 liter vann inn der?*ler*

 

Prøverør er kansje ikke så vondt!:)

 

Du må ha en riktig fin dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til dere også!:-)

 

Synes ikke det va så lenge siden påsken var jeg,tiden flyr fort!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En riktig fin dag til deg og =) Eller rettere sagt kveld nå =)

 

Sitter og ser på "Flukten fra Hønsegården" eg nå.....himla bra...*ler*

 

Veeeeldig ubehagelig å få nesten 2 liter "vann" inn der ja....uffs...glad eg er ferdig med den delen ja...=)

Satser på at vi klarer det uten prøverør ja...men så er det denne eggløsningen da...håper bare at eg har det...neste pp satser eg på å ha eggløsningstest =) men det er jo så dyrt!!! Burde vært gratis! Hehe...

Det samme med graviditetstester! Basta =) Thihi...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld ja!:-)

 

Ja den er morsom,har sett den 3 ganger...blir ikke lei!:-)...var på kino med nevøen min i dag å tittet på istid2,den må du bare se....har aldri ledd så mye jeg!hehe det lille ekornet er så nydelig !:-)

 

Håper ikke jeg må igjenom den,evt må jeg så må jeg da!men håper vii klarer å bli gravide på egenhånd en av de neste mnd!

Men går det for lang tid kommer jeg til å søke på hjelp!:-)

 

Håper dere klarer det i de nærmeste mnd også!

Krysser fingre og tær for dere :-)

 

Ja de testene skulle hvert gratis!jeg har kjøpt noen på hurtigtest.no,ble annbefalt billigtester.no men jeg prøver på hurtigtest først jeg!

snakket med ei jente nå som har prøvd å finne el sin,men hun klarte ikke å finne den,t.o.m tester,3pp ble hun gravid,men det var for de koset seg annen hver dag!:)

 

så lutrer på om jeg og skal ta det tipset der,kansje man lettere blir gravid da??!:)

 

Men har hørt hvis det går nesten hver dag for gutta,så minsker de cellene!kan det stemme da?

 

Men vi får fortsette og prøve,så går vi over på 1.trimester sammen?????:-)neste mnd tror jeg er en lykke mnd for oss ;-)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen =)

 

Ja, har planer om å se Istid 2. Gleder meg kjempemasse!!! =) Thihi...ja, det ekornet er nyyyydelig!!!! =)

 

Når det gjelder sædcellene så tar det 64(!!!!!!!) dager på å produsere en enkel sædcelle!!! leeeenge!

Vi og satser på sex annenhver dag.... =) Bare koselig det! Så da må det jo klaffe en gang....bare eg får eggløsning så...

 

Ja, satser på 1.tri sammen =) Hadde vært koselig!!! =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!:-)

 

Ja du må glede deg til den!hehe

Det var veeeeeldig leeenge da!

Ja da må vi satse på annen hver dag!kansje det blir en fulltreffer da!:-)*ler*

Håper vi blir gravide snart da!:-)

sambo er jo 27år og føler seg gammel,er jo ikke gammelt i det hele tatt men!hehe så derfor han vil bli pappa nå!:)

 

Du får nok el du også skal du se!:-)

så stiger vi inn på 1.trimester sammen =)

 

kosikos

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...