Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 om barnet ditt skal være med pappaen sin eller mammaen på ferie, spør du da om info om turen?? hvor skal dere,fly, o.l ?? Mammaen til jenta til sambo spurte ikke om noen ting, bare at det var helt greit at hun var med oss på ferie.. jeg synes det var rart! jeg hadde spurt om det meste ,vil jo vite hvor dattera mi skal ..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Mora til stesønnen er heller ikke intressert i hvor vi har ferien. I fjor dro vi til Danmark og vi prøvde å info , men hun sa at det var det samme for henne hvor vi dro hen med ungen. Du får ta det som en tillits erklæring , at hun stoler på at dere tar riktige beslutninger og at det dere gjør er riktig for ungen og dere. Dette er jo en drømmesituasjon for mange at mor ikke bryr seg. Nå var vi en annen situasjon hvor mor ikke ønsket å ha ungen så mye som hun hadde.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Skal vedde på at hadde hun villet at info så hadde det blitt galt også. For da synes dere at hun blander seg for mye inn. Vil hun ikke ha info så blir det galt for da bryr hun seg ikke. Herregud, går det ann?????????????
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 til anonym nr. 2 her.. hvorfor skulle hun ikke fått info om turen?? hun hadde da fått vite alt hun ville.. du vet vel ingenting om dette utenom det jeg skrev ,gjør du vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå