Gå til innhold

Vedr. teff på Hamar!


1imgn :)

Anbefalte innlegg

Er det ingen interesse for dette?

Skal vi bare kansellere det? avventer til Tirsdag etter påske, om ingen har meld seg da kan vi vel like godt droppe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde planer om å bli med jeg! Jeg har termin i slutten av september/okt jeg, så det er jo omtrent på samme tid som deg! Hadde vært moro å få til treff! Muligens vet jeg om to til som vil bli med, så jeg foreslår at det står ved lag! Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med! men bor ikke i hamar for tiden, om det går opp med timeplan (er student) o.l kommer jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes gøy ut! Har ikke vært på BIM-treff før. Har tenkt at det har vært for tidlig, men nå er det kanskje ikke det lenger.

 

Cluet mitt er at klokka 17 er litt i tidligste laget! Jobber fullt, og da har man så og si ikke rukket å få slukt middagen, og langt mindre slappet av litt...

 

Så jeg tror jeg kommer neste gang, hvis treffet blir satt litt senere da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Synes at når man har satt en tid så har man satt en tid, ev kan det justerers til neste gang, for da å slippe misforståelser.

 

Mvh

 

Ottestad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor de andre er fra! Selv er jeg fra Hamar! dere er hjertelig velkommne med dere også!

Ta dere en tur da vel:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! bor i elverum og har veldig lyst til å komme, men er uten bil og barnevakt, så.... det passer litt bedre på dagtid for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj... dette hadde jeg glemt! :(

 

Blir det flere treff i nærmeste framtid eller?

 

Har termin 20.mai så det er jo ikke så lenge til mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mimosan :)

Hvis det passer deg , så kan vi godt treffes privat også vi ? Jeg har sjelden mulighet til å dra på treff ellers så jeg er glad for besøk hjemme ;)

Hvis du har mobilnr mitt , eller mailadressen , så BRUK det da vel :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...