Gå til innhold

Vondt i magen når dere tisser?


Sarah77

Anbefalte innlegg

Flere som har det? I livmor-området liksom..

Kanskje det er voksesmerter?

Er det normalt at dte kjennes mer når man tisser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sarah77 :-)

 

Så rart, akkurat dette "problemet" har jeg også! Har lurt på hva det er for noe. Når jeg må skikkelig tisse, blir jeg helt øm i hele livmor-området og når jeg sitter på do tar det liksom litt tid før jeg klarer å få noe ut. Det bare presser og strammer en liten stund, før det plutselig kommer noe som helst ut, istedenfor at det "fosser" ut som man skulle tro...

 

Jeg aner ikke hvorfor det kjennes slik ut, men jeg regner med at det bare er livmoren som vokser, og presser på steder den aldri har presset før. (Hvertfall i mitt tilfelle.) Tenkte å spørre jordmor om dette, men skal ikke dit før 10. mai... :-p

 

Jeg er forresten 18+3 i dag, hvor langt er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det i en periode, ikke så mye lengre nå.. på samme plass som jeg hadde kynnere.. så når jeg gikk på do,så klarte jeg ikke "presse" noe (du gir jo litt gass når du tisser også,sant..) måtte bare la det renne fordi det gjorde så vondt.. tok dobbelt så lang tid å gå på do, he he;) men nå har jeg ikke hatt sånn på et par uker tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

OK, da er det ikke bare meg :-)

Jeg har det sånn noen ganger når jeg har eggløsningssmerter også (ikke nå da selvfølgelig), så jeg kjenner igjen følelsen, men lurte liksom på hvorfor det er sånn nå når jeg ikke har EL. Tror det er at mye urin presser på livmora og at det er ekstra vondt når vi slipper opp "tissemusklene" for da slapper vi mer av?

 

Jeg er ikke mer enn 13+5, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er litt merkelig å tisse... Har vært sånn lenge.

 

Leste forresten i Nylanders bok at fordi musklene blir slappere kan det hende det blir igjen en rest urin etter man har tisset. Det er derfor man lettere får urinveisinfeksjon. Forsøker alltid å se om jeg ikke kan få ut en liten skvett til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...