Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Er du blitt alene mamma? Eller er du så redd for at daniel skal leve sitt eget liv her inne at du må inn her å ødelegge sjekkingen for han? Hm... husker en viss pus som fulgte etter en viss annen person inne på disse sidene hehehe... Patetisk!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Nå har vel ikke Daniel sjekket opp noen så det er ikke noe å ødelegge så vidt jeg har fått med meg. Ser ut som de to er gode venner, og venner støtter hverandre. Kan du ikke la folk være i fred heller, enn å skrive noe så dumt som dette innlegget du har lagt inn her? Fatter ikke at det går an å være så barnslig!!
Kjetil! Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Har ikkje Haldenjenta vore åleinemamma heile tida..? Og kvifor er du så redd for litt konkurranse? Er det fordi du er redd Daniel ikkje vil ha ei slik sur hurpa som deg?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Nei, Haldenjenta har samboer så vidt jeg vet.
Kjetil! Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Ja. Visst faen. Eg forveksla henne med ein annan brukar.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Jeg henger så absolutt ikke her inne. Ble tipset om sjekkingen av Daniel,så da måtte jeg inn og sjekke:) Nei, jeg er ikke redd han lever sitt eget liv, hvorfor skulle jeg det? Virker som om ha storkoser seg her inne:)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2006 #7 Skrevet 15. april 2006 Er et bare fjortisser her inne eller!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå