Gå til innhold

Tanker omkring et mislykket svangerskap.


Agne

Anbefalte innlegg

I disse dager skulle jeg egentlig vært på føden. Hadde termin i går for det barnet som endte i sa i aug. Så utrolig trist en føler seg i slike tider. Det er ingen som forstår, tror en da. (utenom dere) " ikke levedyktig" sier de som har vett på det, " kroppens måte å ordne opp på" , ja, det er klart at det er bra for meg at det skjedde så tidlig i sv.skapet at barnet døde, men jeg er så trist alikevel. Utrolig å tenke på hvor fort tiden har gått.

 

Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg ikke ville være gravid når jeg kom til termindato. Hvis jeg nå klarer å bli gravid blir det jo 5 skoleår mellom nr 3 og nr 4. Hadde håpet på 3 år mellom som det er mellom nr 1 og nr 2. Føler meg rett og slett ikke i toppform altså, kanskje dette prosjektet mitt ikke vil bli realisert? Tanken er skremmende og jeg vil ikke tenke slik. Huff og huff..

 

Er nå bare inne i dag 5 i ny pp så det er ikke noen vits i å prøve engang nå. Æsj og, nå som det er påske og alt. Det som er litt leit i det hele er at far selv ikke er så gira på dette som jeg. Han synes vi har nok med det vi har. Han sier at han selvsagt vil bli like glad i nr 4 som i de andre barna,men at det ikke er noe han ønsker seg slik som jeg. Da føler jeg meg så alene med dette. Han sier at han selvfølgelig ikke ønsker å se meg så trist og at han derfor vil prøve på nr 4. Jeg er veldig glad for at han går med på å prøve, men føler meg litt utakknemlig over at jeg ikke kan være fornøyd med det jeg har da....

 

Må få føye til at jeg til tross for et litt sutreinnlegg gleder meg til å ta fatt på ny frisk. Har som vanlig et lager av tester liggende. Både el tester og clear blue tester. God påske kjære dere alle og prøv, prøv, prøv og lykkes til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan Agne

 

Jeg kjenner på den vonde følelsen du har, selv om jeg har vært forskånet fra å oppleve det samme som deg. Likevel tror jeg det er viktig for deg å prøve å få en til, hvis man ikke har prøvd kan det kanskje føre til bitterhet på sikt, og det er jo ingen tjent med. Og bare så du vet det ligger vi helt likt an, jeg er også inne i 5 dag i ny pp, men reiser på hyttetur litt senere i dag, så ingen sex på noen dager for vår del, men så er vel ikke mulighetene så store for å bli gravid i disse dagenene heller, men når vi kommer hjem derimot, da skal det bli fart i sakene.

Nå skal vi prøve agne det hadde jo vært veldig moro om vi fikk det til ikke sant.??

Sender deg noen varme gode tanker og ønske om en god påske.

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme tanker til deg Agne,har ikke vært igjenom dette selv,men forstår godt at det er mange vonde stunder i ettertid.Håper du blir beriket med en ny spire,og at du slipper å vente lenge før det klaffer.

Klem fra vilsågjerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Agne!

Det er leit at du har det sånn, men grunnen til at vi andre forstår deg er jo at mange har opplevd det samme, desverre får man jo si.

Kjenner meg veldig igjen. Tankene blir sterkere rundt termindato så klart.

Jeg synes det er vanskelig å ta det som en trøst at det sikkert var noe galt med ungen. Det skulle ikke blitt sånn i det hele tatt!!!!! Man spekulerer og lurer.

Vi er jo tross alt inntsillt på at det går bra. Synes det var et sjokk at det endte med ma.

Min mann har nok akseptert at det ikke blir noen barn. Han snakker aldri om det, kanskje for å skåne meg også. Men så vet han vel på en måte ikke hva han går glipp av, for han har jo ingen.

Ikke så mye fornuftig å si deg egentlig. Noen dager er bare værre enn andre, noen heldigvis veldig bra også. Tror at det blir litt lettere for deg å legge det bak deg når termin er forbi.

Vi må bare stå sammen og støtte hverandre, det lykkes vel for de fleste til slutt. Det tar jo lenger tid når man blir voksen, bare at vi er så utolmodige på dette!

 

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Agne

Skjønner jo godt hvordan du har det i disse dager, har det jo sånn selv. Og kjenner så godt igjen det du skriver om mannen din, min har det også sånn :-(

 

Så det blir jo på mange måter slik at en går gjennom dette følelseskaoset litt alene da, og da er det som du sier, godt at det er noen her inne som forstår. Vi får satse på at ting blir litt bedre når april går over til mai, og så må vi jo tro og håpe på at det skal blir vår tur til å få en liten gullklump igjen også.

 

Og det er vel ikke sånn at vi ikke er fornøyd med de vi har, vi er jo overlykkelige for de skjønne barna våre. Men, når man har lyst på en til, og til og med har mistet, ja så er det et savn og en lengsel der. Sender deg en god trøsteklem, og ønsker deg lykke til med ny pp. Vi skal nok få det til til slutt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er alle innlegg velkomne så bare sutre i vei du. .noen ganger så trenger man å sutre litt,for å liksom komme seg litt ovenpå igjen. . men da er d jo sååå godt å vite at d er noen som gidder å lese hva man sutrer om. .hehe! tror vel egentlig at vi som er her på siden har noen eller til tider mange sånne dager og d må vi vel ha lov til eller er jeg på bærtur nå igjen?? vi er jo voksne nok til d iallefall.. og en ting til som jeg trøster meg med er at MAN ER IKKE VOKSEN FØR MAN TØR Å VÆRE SOM BARN. .så der fikk jeg sagt d,du. .

 

mange trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...