Gå til innhold

Loise77 eller andre eksperter på EL.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, leste mye svar fra deg så tenkte å høre med deg eller andre som vet =)

 

Tester pos el tirsdag kveld, og onsdag morgen med QR.

Har testet idag morges og, men den var negativ, Er litt forvirret, hadde sengekos igår og på søndag, men er det noe vits i å ha det idag? Eller er EL ferdig siden testen er negativ?

 

Eller er prøvene positive før el, og ikke under el? Testet meg forøvrig med CB i helga men negativt, så måtte bytte til QR siden de var tomme for CB,

 

Håper noen kan hjelpe meg, er litt forvirret av disse testene , på forhånd tusen takk og god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.. De fleste får selve eggløsningen mellom 12-36 timer etter den første positive testen.. Så da hadde du el tidligst onsdag formiddag (12 timer etter) eller har den senest fredag formiddag(36 timer etter) ..

 

Så hvis el var onsdag formiddag er kos nå ingen vits. men siden du kan ha el så sent som i morgen formiddag tror jeg at litt kos i dag er på sin plass...

 

Så testene viser el på forskudd,, altså et varsel om at el er på vei.. Siden testen viser el opptil 2 dager før er det lurt å time kos etter det....

 

Jeg temper, så jeg kan i ettertid se på syklusen min når el kom i forhold til testen.. Da jeg ble gravid sist fikk jeg el 36 timer etter første positive test.. Nå har ting snudd litt, og jeg har fått el 12 timer etter/eller samme dag som den positive testen..

 

Lykke til :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg har en mann som er bortreist på turnus denne uka - frem til fredag, når mener du siste runde for denne gang bør senest være? fredag? så han kommer hjem et par timer bare om dagen.. hehe, planen min var litt kos idag og imorgen, Da er vi vel trygge på at vi ikke mistet el ihvertfall?

 

Tusen takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sengekos på onsdag og ny runde på fredag er dere sikret at dere har truffet el...

Krysser fingre for dere,,:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, har en gutt på 2år da, og sist ble vi gravide med engang, så tror vi er fertile, men har så uregelmessig mens så måtte bruke EL, slutta på pilla rett etter forrige el, så dette blir første runde.. Bare litt spent og stresset på engang, lykke til du også og ha en flott påske =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...