alvis Skrevet 13. april 2006 #1 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg har lest at spesielt kveldsstellet skal være kos for babyen. Du skal bruke god tid og snakke og kose mens du steller...... Men her i huset er morgenstell, kveldstell og bleiebytte bare stress. Han nekter å ligge på rygg og nekter å ligge stille. Han skriker og hyler hvis jeg holder han igjen og blir fornøjd med en gang han får snu seg på mage. Jeg pleier la ham ligge på mage hvis det bare går men han krabber jo med en gang. Det er jo litt komisk da, jeg springer etter ham med bleie i hånden og han krabber rundt naken. Hvordan har dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie76 Skrevet 13. april 2006 #2 Del Skrevet 13. april 2006 Akkurat som deg! Her er det full krig. Det eneste som kan fungere noen ganger, er om han står ved doen og får slå på dolokket mens jeg steller. Men det er jo umulig å få vasket skikkelig sånn, så da må han ned. Uff, hyl og skrik, dessuten virker det som om han plutselig har fem armer og åtte bein, og ingen av dem er mulig å få inn i klærne. Alt er forsøkt, synging, kos og prat, men neida... Jammen er han sterk når han vil noe annet et mor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvis Skrevet 13. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2006 Hi, hi:) Godt å høre at det ikke bare er heri huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 13. april 2006 #4 Del Skrevet 13. april 2006 er som jeg skulle sakt det selv, han er helt tullete... ikke noe som nytter! så her løper jeg oxo etter med bleia i hånda hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurse80 Skrevet 13. april 2006 #5 Del Skrevet 13. april 2006 Akkurat som deg ja! Alt er stres her for tiden, lillegutt er overalt og ramper hele tiden. Og å få på bleie tar en hel stund ja:-/ Men det kommer vel bedre tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 13. april 2006 #6 Del Skrevet 13. april 2006 Jo samme her. Men jeg lagger hun på rygg, så legger jeg bena mine over armene hennes, slik at hun ikke får snudd seg. Gjør dette når hun har bæsjbleier som skal skiftes. Det fungerer utmerket, holder ikke så hardt at hun får vond. Verd et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fødeklar_ja! Skrevet 13. april 2006 #7 Del Skrevet 13. april 2006 Hehehe, har det akkurat likedan Har ikke kunna brukt stellebordet fra han va 5 månda, måtte bare fjerne det for han snudde sæ bestandig og skulle kaste sæ ned på gulvet. Så her e det vasking av skitrompe over vasken og bleie og klær må æ ta på han mens han fyk rundt på gulvet, han vrææææle da han skal få på sæ bleie og klær. Like sæ best naken ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 13. april 2006 #8 Del Skrevet 13. april 2006 Sånn er det her også - men jeg har et arsenal av spennende ting som han får leke med bare når han skal stelles: astmamedisinen til storebror, paracetpakken, q-tips, termometer (inni eska si selvsagt), nøkkelkort, hårstrikk etc. Da holder han seg på rygg akkurat lenge nok til at jeg får vasket han :-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 14. april 2006 #9 Del Skrevet 14. april 2006 Hehe gjør som deg jeg Darth Vader. Nesten samme tinga. Paracet pakken er visst utrolig deilig å tygge på. Skikkelig knæsj oransje farge da. :-) Det blir jo lettere etterhvert, men ingen av mine har villet ligge særlig lenge på stellebordet. Etterhvert syns jeg egentlig det er greit at de står selv under stellet. En vanesak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Petrine- Skrevet 14. april 2006 #10 Del Skrevet 14. april 2006 Ja, sånn har vi også det. Tissebleier blir tatt forann vaskemaskinen. Hun prøver å komme seg inn i vaskemaskinen også synes hun det er så gøy å rope inn i trommelen. Bæsjebleier takes på stellebordet, med bestikkelser. Hårbørster, hårstrikk ol må til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå