Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra ferie i går kveld. Vi var slitne og trøtte da vi landet på flyplassen her hjemme, og ville bare komme oss fortest mulig hjem. Vi lot derfor vogna ligge i posen den var pakket i, og dro rett hjem for å legge oss. Da vi pakket opp vogna nå viser det seg at den har blitt ødelagt. Vi har en 3-hjuling og det virker som vogna har fått seg en kraftig trøkk slik at framdelen har blitt skjev. Hva gjør vi nå? Hvilke rettigheter har vi? Vil vi få noe problem fordi vi ikke sjekket vogna på flyplassen med en gang vi fikk den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring flyselskapet og legg frem sakenog hør hva de sier.

Jeg merka det på flytoget engang. Det første jeg gjorde var å ringe, jeg fikk fiksa skadene

Skrevet

Har dere europeiske, dekker de det.

Skrevet

VI har også fått vogn ødelagt på fly. I flg. barnevognforhandleren er en flytur noe av det verste man kan utsette en vogn for. Vi flyr ofte, og er alltid like nervøse for hvilken tilstand vogna er i når vi kommer fram. Ikke noe gøy å få den ødelagt! Forsikringen skal dekke dette.

Skrevet

hvis du har fløyet med sasbraathens dekker de det, til sommeren,er usikker på datoen blir det slutt på at de erstatter. da må man ha reiseforsikring eller betale selv. Fikk vogna mi ødelagt for 2 mnd siden på fly.Ble egentlig litt gla da, siden jeg hadde brukt, litt gammel vogn, og hadde lyst på ny.

Skrevet

vi opplevde også å få ødelagt vogna på flyet fra Tenerife. kjørte med my travel. vi oppdaget skaden umiddelbart og fikk dette dokumentert på gardermoen. det viste seg at reiseforsikringen ikke dekker slike skader. de dekker skade på reisegods, men ikke skader på kofferter, bager, barnevogner m.m. vi tok saken med flyselskapet, og de overførte penger til vår konto ganske raskt. vogna var totalt ødelagt, og vi fikk det en ny vogn vil koste oss. veldig fornøyd med dette selvfølgelig. kontakt det flyselskapet du har reist med og hør hva dine rettigheter er! lykke til. jævla kjipt at de skal være så innmari uforsiktige med barnevognene under lasting av bagasjen!

Skrevet

dere må ha en veldig dårlig reiseforsikring dere da! dekker det meste til oss ja..

Skrevet

När jeg leser dette vet jeg at jeg gjorde det riktige i ä kjöpe to vogner! Vi reiser sä mye mellom Norge og Frankrike og jeg bare sä for meg hvordan vogna kom til ä bli hvis jeg skulle sende den hver gang. Häper iallfall at det ordner seg for dere og at det blir dekt!

• 1 år senere...
Skrevet

Kjedelig for dere dette her da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...