Gå til innhold

Tåteflasker og smukker??samme som skravlesiden


Edel&Sofie

Anbefalte innlegg

Jeg bør vel kjøpe tåteflasker og smukker til nurket kommer. Noen som vet hvor jeg bør kjøpe det? Apotek eller butikk? Ikke erfaren på dette området jeg da:o)

Skal alt kokes før bruk, og når er det vanlig å begynne med smukk egentlig? Teite spm sikkert, men spør likevel jeg :o)

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ikke teit.

 

Kjøp hvor du vil, bare tilpasset nyfødt- kjøp noen få og heller fler etterhvert som behovet melder seg.

 

Kanskje kollik vennlig flaske, det har jeg:-)

 

Alt skal kokes før første gangs bruk, og noen ganger etter dette ved bruk. smokk bør skiftes en gang i mnd uansett:-)

 

Skyll den når du bruker den , ikke sutt på den-bakterier.

 

Håper det v ar litt til hjelp?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Edel77.... Jeg har kjøpt mine flasker på apoteket. Har blitt anbefalt å kjøpe Dr.Brown's tåteflasker. Disse er kolikk-vennlige, dvs. at det går et langt rør nedi flasket, noe som har med lufttilførselen og gjøre....

 

23 dager til termin, så jeg har ikke prøvd flaskene enda, men min søster brukte dem, og var super-fornøyd.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke nødvendig å kjøpe superdyre smokker og flasker fra apoteket. Til min forrige brukte jeg Avensis sine som du kjøper i alle dagligvare butikker,min hadde aldri problemer med luft(eneste kan jo være du trenger spesial flasker om babyen din har kolikk)Det jeg syntes var bra med avensis, var at de har mange forskjellige deler(store og små flasker, ulike drikketuter etterhvert,bryst pumpe, osv) som alt passer sammen.veldig praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...