Gå til innhold

Hvis jeg testet pos. på denne el testen, betyr det at jeg har el nå, eller kommer den litt senere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk 2 streker på el testen i sted. Begge strekene var vedig utydelig med en gang. Så etter et halvt minutt bli begge litt sterkere. Kontrollsteken var sterkere enn den andre. Bruker tester fra billigetester.com. Får ta en ny test i morgen.

 

Ifølge eggløsnings kalkisen er jeg fruktbar fra 11-16 april. Eggløsning irundt deb 14. Hadde sex 11. Håper det holder, hvis jeg har el nå. Typen måtte bare legge seg i dag for han var i så dårlig form. Så det ble ikke noe i dag. Kan jo prøve i morgen da.

 

Så til spørmålet: Hvis jeg testet positivt nå, har jeg el nå, eller er det slik at den kommer senere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker meg inn og svarer jeg;)

 

EL testen er ikke positiv hvis ikke streken er like sterk som kontrollstreken eller sterkere..

 

Men er den positiv har du eggløsning mellom 12-48 timer senere tror jeg det var...

 

maee lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål, hvor finner dere denne el-kalkulatoren? Har så lyst til å prøve den..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El testen din er bare nesten positiv.. Testet du på morgenurin? Ta en test igjen litt senere i dag,,, det gjorde jeg sist,, testen var nesten positiv på morgenurin, og HELT positiv senere på dagen!!

De siste syklusene har jeg fått eggløsningen den dagen testen ble positiv. Men tidligere har jeg pleid å få el 2 dager etter positiv test,,

 

Det sies at man får el mellom 12-36 timer etter positiv test, så der har jeg altså opplevd begge deler,, Lykke til med videre testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Fortsetter på spm til hovedinnlegger jeg.. Ang smerter v eggløsning..kommer de samtidig med at det løsner, før eller etter? Har aldri tenkt så mye over dette med eggløsning før vi mistet i MA nå i feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jan78

 

Jeg får stikkninger på den ene siden og litt i underlivet. Og puppene sprenger litt. Det er ihvertfall et tegn til meg. Mener selv at det er da egget løsner.

 

Påske klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar:)

Hadde noen mensliknende smerter nederst på siden og øm i korsryggen søndag for1.5 uke siden. tror det var eggløsning. (hadde mens 15.mars) Kan som sagt ikke så mye om dette her. Om eggløsning er 14 dager før neste mens, så venter jeg den vel nå snart..om vi ikke klarte det denne mnd da:) Hadde sex mandagen etter fordi mannen ikke var hjemme søn..

 

beklager at jeg brukete hovedinnleggers "tråd"..:) men følte det var litt i samme bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe å beklage! :o)

 

Håper det klaffet for dere! Da blir det vel et desemberbarn på dere? Klaffer det hos oss hopper nok vi over til januar måned. Hvis alt går etter termindato da. Men det spiller ingen rolle om vi får desember eller januarbarn. Har heller ingen barn fra før som trenger mamman sin hjemme i jula. Lykke til! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk det samme:) Vi har heller ingen barn fra før. Ja, det blir vel et des barn om det klaffet nå. Da har vi vært kjempeheldige, for har bare hatt en mens etter MA..tør ikke håpe på noe ennå, venter med å ta en test, har litt testskrekk;) Håper det klaffer for dere nå også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...