Gå til innhold

endelig stille i stua....


Gjest

Anbefalte innlegg

.... så jeg tenkte jeg skulle inn her en tur, men her var det enda mere stille! Regner med at mange driver på med formering akkurat nå, og resten driver vel å teller dager og venter på noen svar!

Blir godt når påska er over og alle er tilbake bak PC'en!

 

Så da skal jeg også krype til sengs, men jeg skal lese bok!

Påskens boktips fra Horatio er: Håkan Nesser. For de som ikke har lest krimbøkene hans er det bare å glede seg! Jeg har lest alle på rappen, og han skriver så godt! Prøv å begynn med den første, de kan leses uavhengig av hverandre, men det handler om de samme folka over en peride på mange år. Så man kan like godt begynne på begynnelsen!

 

Har også lest Liza Marklund sine, men de likte jeg ikke fullt så godt.

Noen som har noen bra boktips til meg? Jeg leser veldig mye, da klarer jeg å ikke tenke!!!!

 

Godnatt mine kj

 

ære søstre (oj en katt dril.,driver på tastaturet mitt...), man får visst aldri være helt ifred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du kan snakke om å få det stille i stua. Det blir ikke det når det er påske så da får jeg ikke kommet inn hit så ofte. Får abstinenser jeg. Først i seng om kvelden da jeg har dagjobb hele påska. Jaja det er nå greit å jobbe synes nå jeg. Helt enig i at det blir godt når de andre kommer fra påsketur og vi får flere inn hit igjen. Artig er det nå alikevel at det er noen her i påska. Mht påskekrim så er det spennende med Henning Mankell da, men han er jo filmatisert så du har kanskje sett bøkene på tv. Ellers så er det i år Wilbour Smith som skal leses for meg. Leser masse krim, men er så dårlig på å huske forfatternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei horatio =)

Sitter du og koser deg og leser?

Du har vel gjort det du kan denne måneden du, så da får du bare lene deg tilbake og slappe av =)

Jeg har gått blodspor i dag, og skal det i morgen også. Godt å komme seg ut i skauen!!

Ellers går jeg bare og tenker og lengter etter en liten gullklump. Kommer til å ende med at jeg blir gaaaaaal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...