Gå til innhold

April: Noen som har fått nr. 3??


cathy74

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr. 3 på tirsdag og er spent på hvordan fødsel blir etter å ha hatt 2 raske fødsler. Vet at dette ikke er noe som er fasitsvar på men likevel?+

 

Hvordan har deres nr. 3 vært i forhold til de første to?

 

Jordmor sier hele tiden at nr. 3 kan være litt tricky.. Dvs. enten mye tregere fødsel eller så kommer nr. 3 som ei "kule"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg trpr du skal satse på at den kan være rask den også...alle mine tre har vært trege...ganske like fødsler..venter nå min fjerde..blir sikkert like treg :-) vil ikke ut heller ser det ut til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første varte 22 timer. Nr 2 var ute 1 time og 38 minutter etter ankomst føden. Nr 3 kom jeg inn kl.12.30 på føden, hadde 6 cm åpning når det ble besluttet akutt ks pga vedvarende høy fosterlyd og feber hos mor. Gutten var ute kl.18.00. Hadde jeg født vaginalt hadde nok nr 3 blitt en mellomting mellom 1 og 2 vil jeg tro, det var også det jordmor sa til meg når jeg spurte før fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fødte mitt 3 barn 3 april... forskjellen med denne fødselen var at den var mere masete.... dvs at den begynnte med ti min rier, så 5 min, så ned i to min for så å stoppe opp i hele 8 timer...... så var det påan igjen. det hele begynnte kl 00.20 på natten og jenta var født 21.00 om kvelden.... 2 timer etter at de endelig tok vannet.... aktiv fødsel ble regnet til 3 timer, men hadde mye lengre latensfase denne gangen ! de to andre var født etter 10 og 8 timer etter første rie. Men at det stoppet opp med 3 mann var ikke uvanlig sa jordmoren. Jeg har iallefall skjønnt at ingen fødsel er lik, men premien er jo fantastisk så..... lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...