Gå til innhold

April: Noen som har fått nr. 3??

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr. 3 på tirsdag og er spent på hvordan fødsel blir etter å ha hatt 2 raske fødsler. Vet at dette ikke er noe som er fasitsvar på men likevel?+

Hvordan har deres nr. 3 vært i forhold til de første to?

Jordmor sier hele tiden at nr. 3 kan være litt tricky.. Dvs. enten mye tregere fødsel eller så kommer nr. 3 som ei "kule"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4754344-april-noen-som-har-f%C3%A5tt-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første varte 22 timer. Nr 2 var ute 1 time og 38 minutter etter ankomst føden. Nr 3 kom jeg inn kl.12.30 på føden, hadde 6 cm åpning når det ble besluttet akutt ks pga vedvarende høy fosterlyd og feber hos mor. Gutten var ute kl.18.00. Hadde jeg født vaginalt hadde nok nr 3 blitt en mellomting mellom 1 og 2 vil jeg tro, det var også det jordmor sa til meg når jeg spurte før fødselen.

jeg fødte mitt 3 barn 3 april... forskjellen med denne fødselen var at den var mere masete.... dvs at den begynnte med ti min rier, så 5 min, så ned i to min for så å stoppe opp i hele 8 timer...... så var det påan igjen. det hele begynnte kl 00.20 på natten og jenta var født 21.00 om kvelden.... 2 timer etter at de endelig tok vannet.... aktiv fødsel ble regnet til 3 timer, men hadde mye lengre latensfase denne gangen ! de to andre var født etter 10 og 8 timer etter første rie. Men at det stoppet opp med 3 mann var ikke uvanlig sa jordmoren. Jeg har iallefall skjønnt at ingen fødsel er lik, men premien er jo fantastisk så..... lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...