Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått strykende nå i flere mnd (4 hele faktisk).

Mor har vært OK. Veldig sur ved henting og bringing ol. Men hun har iallefall ikke sagt noe.

Så har vi fått 1 sms om at barna har det bra på fjellet, og også POSTKORT nå :-D

Ellers har vi ikke fått beskjed om noe uten å måtte gå direkte til lege.

Så dette er positivt........ Men så har ikke vi stilt noen krav eller spm da :-)

Nå begynner snart avtalen for i sommer. Og vårt spm om ve kan ta med barna til syden. Og om jeg kan hente barna for samvær. Har jo fått ny jobb, og da er det bedre for barna OG oss at jeg henter. Veien far må kjøre er købelasta og han må ofte stå i kø.......... Det er ikke "min vei".

Men vi får se. Ikke sikkert vi spør om det om henting. Men syden spm. og ferieavvikling spm kommer vil til å stille :)

Kan bli spennende. Kanskje det går uten bråk...... Håpe, håpe!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du virker helt blåst jeg. Virker som du prøver overta rollen som mor.

Skrevet

Jeg krysser fingrene for dere jeg! Håper dette vil ordne seg. Masse lykke til!

Og du anonyme - hvordan fikk du ut av innlegget til Jalla at hun er a) blåst og B) prøver å overta for moren...?

Spør du meg er det du som er blåst.. feig er du også, som ikke engang tør stå for det du slenger ut av deg.

Skrevet

Hei du "heldige meg :-)"!

Jeg bryr meg ikke så mye om hva de skriver :-) Jeg legger inn innlegg her, sånn at de som kjenner saken og ønsker å følge den, kan gjøre det.

Hva de som er innom innimellom mener, bryr jeg meg ikke om :-)

Det er jo i grunn bare jeg, mannen min, hennes psyko, sakkyndige og snart barna som kjenner til sakens alle sider :-)

Klems..............

Skrevet

Så flott!! Håper at det går greit at du henter... og at dere kan ta med ungene til syden uten mye bråk:-)

Lykke til videre, dere fortjener at det er rolige perioder!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...