Gå til innhold

Lår som "tømmerstokker" - Hva kan gjøres for å minske de?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er normalvektig + 5 kg som skal bort innen sommeren. Det er greit, tror jeg får til det. Det som er problemet er hvordan kroppen ser ut, ikke antall kg. Jeg er smal om hoftene(tilsvarende str.36), og er generelt noe større oventil( litt store bryster og bredskuldret) enn nedentil. Bruker 38 i bukser og 40 i bluser. Det som irriterer meg er at jeg har enorme lår. De er ikke dissete, men stein harde. Jeg har alltid drevet med mye trening fra aerobic, styrketrening osv. Det jeg gjør nå er at jeg går mye tur, flere timer i uka. Har trent en del styrke øvelser nå, men tør ikke lenger gjøre det da jeg har hørt at jeg kan få enda mer muskler i lårene enn det jeg allerede har. Jeg har faste lår, så trenger ikke stramme de opp, vil bare ha de mindre. Jeg har problemer med bukser grunnet at jeg er smal om hoftene og da slenger bukser rundt hoftene mine, eller så sprenger de enormt mye rundt lårene. Finnes det noen øvelser som kan gjøre omkretsen på lårene mindre. Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forbrenningstrening som ikke går så mye på musklene i lår. Å gå er jo veldig bra da. Hold deg unna sykling og for hard styrketrening på ben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...