Gå til innhold

Hjelp meg!!!!!


Haldis84 har fått Christopher

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 15 uker på vei. Dette er mitt andre svangerskap. Har stikkende smerter i underlivet og ned på sidene mot underlivet. Vet ikke åssen jeg skal forklare d, men det er som sånne flåg som kommer brått og er veldig vonde. Kjenner litt i lysken og. Noen ganger kommer det stikkende flåg opp i skjeden kjennes det ut som og. Dette kommer hver dag. Er dette normalt???? Jeg er så redd og fortvilet. Hadde d ikke sånn i første svangerskap. Stadig murring og stikking . Au au au

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som slik jeg hadde det i mitt 3. svangerskap. Det ble forklart med at det er livmorbåndene som strekker seg ettersom livmoren vokser. Det var helt ufarlig, men kunne være ganske ubehaglig. Ta det opp med lege eller jordmor når du er på kontroll, men jeg tror nok at du ikke trenger å bekymre deg for dette, så lenge du ikke har vedvarende smerter i magen og får blødninger. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed fra jordmor om at stikkingene oppi skjeden var bekkenløsning... Fikk stikningene fra ca uke 13 og de var fryktelig smertefulle..

Heldigvis har det blitt bedre etterhvert, siden jeg har vært veldig flink til å ta det HELT med ro når smertene kommer, uansett hvor jeg er.

Nå går jeg tur hver eneste dag, og det hjelper med å holde ting i sjakk - enn så lenge...

 

Hør med jordmoren din om det kan være bekkenløsning du har, eller om det "bare" er livmorbåndene som strekker seg..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det samme jeg hadde. Det er livmoren din som vokser.. Se på det som et godt tegn på at alt vokser som det skal. Men er du fortsatt beskymret, så får du vurdere om du skal prate med legen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut. Jeg er 13 uker på vei og har det akkuratt som deg. Dette er svangerskap nr to og det kjennes faktisk værre ut denne gangen. Det er livmoren som jobber et beskjeden jeg har fått fra legen, men det er vannskelig å ikke bekymre seg. Jeg strever med bekkenløsning også, men da har jeg vondt andre steder. Men dette er vel individuelt.

Det har vært lite snakket om slike "vonder", og det er vel det som gjør at vi bekymrer oss.

Jeg skal til jordmor om en uke, og roer meg ikke før jeg har hørt hjertelyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...