Gå til innhold

Noen som vet hva dette kan være?


mamman til gogutten

Anbefalte innlegg

Har en tid nå hatt litt "småvont" i nedre del av venstresiden, ca hvor egglederen ligger. Liksom sånn mellom magen og der låret begynner en plass. Noen ganger gjør det skikkelig vont, andre ganger kjenner jeg en liten verk og andre ganger kjenner jeg ingenting. Begynner å lure på om dette kan ha en sammenheng med at jeg ikke har blitt gravid. Har fått legetime men det er tre uker til... begynner å bli litt bekymret, og tenkte kanskje noen andre har vært bort i noe sånnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske det bare var det , men har det til alle muligens tider. Er liksom ikke noen fast tid i syklus det kommer, både etter og under mens og allers også, derfor har jeg beynt å bli bekymret for at dette kan være betennelse i eggstokker eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har det samme som deg!

har det veldig ofte jeg da!

og jeg var hos gynokologen for å sjekke dette,og det viser seg at jeg har syster på eggstokkene som sprekker,og når de sprekker gjør det vondt,verkende smrter,av og til merker jeg ingenting,men andre ganger litt og verre!

Og dette er ikke farlig!:-)

prøver selv å bli gravid,og når jeg og samboeren skal kose oss kan jeg få litt vondt.....

 

GOD PÅSKE :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...